Terug

Slecht functioneren Vitoligno 300C ketel

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

A. C.

Naar: VIESSMANN-BELGIUM

17/11/2018

Wij hebben 2 jaar geleden een nieuwe woning gebouwd waarbij Viesmann ons een pelletketel heeft voorgesteld. De woning heeft ook een overdekt zwembad en Viesmann vond deze ketel de beste oplossing om alles te verwarmen. Volgens de technieker hebben ze deze combinatie nog nooit geïnstalleerd in België. Viesmann heeft in de loop van deze 2 jaar herhaaldelijk herstellingen moeten uitvoeren.14 dagen geleden dachten wij dat de woning in brand stond gedurende een half uur kwam er zwarte rook uit de schouw en stond de ketel in storing. Maandag is er zowel door de installateur als door ons een dringende interventie aangevraagd. Gisteren 16/11 is er eindelijke een technieker langs geweest. Vandaag staat de ketel terug in storing. Weer afkoelen van de woning en zwembad, geen warm water. Er is duidelijk een probleem met de ketel, het systeem doet het duidelijk niet.Waarschijnlijk is de combinatie van de verwarming van het zwembad en de woning niet mogelijk met deze ketel. Communicatief is het bedrijf zeer moeilijk te bereiken. Voor de afspraak van gisteren had ik begin deze week eindelijk een dossiernummer gekregen, ik heb een halve dag moeten bellen om eindelijk iemand van de planningsdienst te bereiken. Buiten techniekers heb ik hier nog niemand van Viesmann gezien om dit probleem op te lossen


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform