Terug

slecht beheer en -opvolging schade dossier

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

E. S.

Naar: Argenta Bank

01/09/2020

Beste,na 8 maanden zijn we in dit dossier nog geen stap verder en lijkt dit uitzichtloos. Meer zelfs, ondertussen is door de vele regen van de laatste tijd de schade alleen maar toegenomen. En dat na herhaaldelijke waarschuwingen door ons dat de firma die U in gebreke hebt gesteld, een onbetrouwbare firma is en we een alternatieve oplossing hebben aangeboden om een onafhankelijke expertise te laten doen.In bijlage, als bewijs, kan u een bestand vinden waarbij chronologisch de mailing wordt weergegeven. mvg Suykerbuyk

Berichten (6)

Argenta Bank

Naar: E. S.

10/09/2020

p, div, th, font-family: font-size: Schade van 01-12-2019 Aangemaakt door Gaetan Van HumbeeckGeachte heer, mevrouwWij hebben uw schrijven van 1 september ontvangen.Dit is voor ons echter grotendeels onleesbaar (zie bijlage).Kan u dit nogmaals overmaken samen met de bijlage aub?BedanktMet vriendelijke groetenMireille MademanDossierbeheerderArgenta Assuranties nvBelgielei 49-53 - 2018 AntwerpenAdministratief code 0858 - IBAN BE29 9793 5489 0164 - BIC ARSPBE22RPR Antwerpen- BTWBE 0404.456.148T 03-218 26 34E argenta@schadeargenta.beW www.argenta.beDe rechtsgeldigheid van deze e-mail wordt bepaald door de disclaimer ops:www.vanameyde.com/disclaimer-email/?lang=nl

E. S.

Naar: Argenta Bank

11/09/2020

Beste als we het bestand vergroten is het voor ons perfekt leesbaar voor u niet .... ? We wachten u antwoord nog even af alvorens de advocaten van testaankoop in te schakelen.mvg

E. S.

Naar: Argenta Bank

11/09/2020

Beste we hebben zonet de klacht van verborgen (prive) gewijzigd zodat iedereen dit kan lezen. Mvg

E. S.

Naar: Argenta Bank

22/09/2020

Via ons Argenta kantoor hebben we vernomen dat U nog steeds wacht op reactie van Testaankoop. Was er telefonisch ook geen reactie... ? We zullen de omschrijving van de klacht alsook de bijlage , in een goed leesbaar Excell-bestand , deze avond 22/09 nog, rechtstreeks naar uw mailadres sturen zodat u alle gegevens heeft.

E. S.

Naar: Argenta Bank

26/09/2020

hierbij de foto's van begin januari 2020. regen gedurende bijna 9 maanden zal de plaat onder de dakpannen niet verbeterd hebben.

E. S.

Naar: Argenta Bank

26/09/2020

gelieve in bijlage een "voor u leesbaar" bestand met een overzicht van de mailing, te vinden.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform