Terug

Slachtoffer van SFAM geworden, geen reactie op betwisten van terug betaling

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

E. G.

Naar: Celside Insurance

22/09/2023

Beste, Ik ben er recent achtergekomen ik slachtoffer ben geworden van SFAM. Op 23/03/21 had ik een iphone aangekocht ze hebben me toen blijkbaar een verzekering laten tekenen waar ik niet van op de hoogte was. Toen ik het meld bericht van KBC zag over SFAM keek ik het na en zag ik dat dat hun blijkbaar al 2,5 jaar meerdere malen per maand geld domiciliërende. Waar ik niet van op de hoogte was en bij aankoop heb ik duidelijk vermeld ik geen verzekering hoefde. Ik was er dan ook van overtuigd deze domiciliëring voor iets anders was. Ik heb contact op genomen met SFAM. Heb er een mail naar gestuurd ik het contract onmiddellijk wil stoppen en het geld betwist. Telefonisch nam er ook een vrouw op. Ze heeft dan het contract gestopt. En me een mail doorgestuurd waar ik een klacht kon indienen en het geld kon betwisten hier krijg ik echter geen reactie op. Ben ook naar de bank gegaan hier is de domiciliëring onmiddellijk gestopt en is er 2 maanden terug betaald. Heb een melding gedaan bij het meldingspunt. Politie gegaan hier konden ze me niet echt verder helpen. Hopelijk kunnen jullie me op weg helpen ik misschien ooit mijn geld zou terug krijgen? Met vriendelijke groeten, Eline


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform