Terug

Slachtoffer van phishing

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

M. V.

Naar: Argenta Bank

11/01/2023

Beste,Zoals beloofd dien ik nu een klacht in via test aankoop met dezelfde mail die ik al gestuurd heb naar jullie.Een antwoord zoals jullie mij gestuurd hebben had ik wel verwacht, de verantwoordelijkheid afschuiven op de klant is nu eenmaal de gemakkelijkste en de goedkoopste oplossing. Dat er elk jaar duizenden mensen het slachtoffer worden van praktijken als phishing is het grootste bewijs dat er iets niet klopt met het systeem. Jullie laten ons vallen als een steen ondanks zogezegde verzekeringen tegen online fraude en wat weet ik nog allemaal.Zodra je een response code of bankrekeningnummer of je pincode hebt gebruikt is deze niet meer van tel .Ja, waarom heb je dannog een verzekering nodig. Ik betaal ook mijn reizen met mastercard omdat dan een reis en annulatieverzekering is inbegrepen , ik hou mijn hart vast als ik die ooit zal nodig hebben.Waarom betaal ik daar eigenlijk voor??? Ook de term die jullie gebruiken ‘grove nalatigheid’ vind ik een zware belediging naar de klant toe.Of denken jullie dat we voor ons plezier dat geld naar die oplichters sturen. Zwaar ontgoocheld in jullie reactie ben ik dan ook aan het uitzien waar ik onze zuurverdiende centjes en die van mijn moeder beter kan stallen dan aan die 0,11 procent. Ik heb ook een klacht naar testaankoop gestuurd en ben blijkbaar niet de enige. Ook mijn ervaringen deel ik met iedereen die het horen wil. Door een steeds verdergaande digitalisering en online diensten staan jullie meer en meer van jullie klanten af. Groeten


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform