Terug

Slachtoffer phishing

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

J. D.

Naar: ING - Bank and kantoren

13/09/2021

Door een aankoop te doen via facebook moest mijn vrouw verzendkosten betalen en werd doorverwezen naar een betaalpagina van de ING. Door middel van een kaartlezer hebben we dit bevestigd dmv een responscode. (nooit kaartnummers of pincode online ingevuld).De volgende dag omstreeks 16u00 belden ze van de ING fraudedienst dat we slachtoffer waren van fraude en dat onze rekeningen zijn leeggehaald.Hierop zijn we langs de politie geweest en hebben een PV laten opmaken, een onderzoek dat momenteel nog steeds lopende is.We hebben ook klacht ingediend bij de bank, de verdachte verrichtingen betwist. Ze laten weten dat ze het geld niet kunnen recupereren hebben en verder niets meer kunnen doen. Ze laten weten dat dit alles onze schuld is en willen het verdwenen bedrag (2985 €) niet terugbetalen.

Berichten (1)

ING - Bank and kantoren

Naar: J. D.

07/10/2021

DATA NOT AVAILABLE


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform