Terug

Slachtoffer geworden van Phishing en Crelan vergoed de schade niet terug!!

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

B. S.

Naar: Crelan

05/01/2025

Beste, We zijn op 03/03/2024 om 21:57 slachtoffer geworden van phishing! Jullie accepteren niet om het te vergoeden aan ons terwijl dit niet ons schuld is en jullie als bank dit niet zouden moeten toelaten om de hackers jullie volledige script over te laten nemen! Ik wil terugkeren naar deze procedure met slechts 1 vraag, Wat als u als bank uw gegevens op de website zou beschermen met Disabled Source, Disabled Right Click en Content Protection, zouden wij dan slachtoffer kunnen worden van phishing??? Als je niet weet wat het is, lees het dan op Google We gaan deze procedure verderzetten via alle wegen die mogelijk zijn om ons geld terug te krijgen, want dit is heel onrechtvaardig ! Wij betalen maandelijks de bank, maar willen dan ook als er iets misloopt dan we uiteraard verdergeholpen worden!

Berichten (1)

Crelan

Naar: B. S.

20/01/2025

Beste Met betrekking tot onderstaand dossier kunnen wij u bevestigen dat wij onze klant op 20/01/25 een antwoord hebben bezorgd. Wij hielden eraan u hierover te informeren. Met vriendelijke groeten Vera De Preter Customer Relations Confidential Information

Bemiddeling door Testaankoop 21 januari 2025

Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform