Terug

slaapkamer deba

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

K. D.

Naar: Deba Meubelen

26/09/2019

Beste,Mijn vriendin en ik bestelden op 30/3/2019 een slaapkamer ter waarde van 4162 euro bij Deba meubelen te Belsele. Naast de slaapkamer hebben we ook nog een sofa (besteld op 31/3/2019) en stoelen (besteld op 6/4/2019). Wij hadden gevraagd dat alle meubels geleverd zouden worden begin, ten laatste midden juli. Dit was geen enkel probleem voor hun omdat wij onze bestelling al zo vroeg geplaatst hadden. Op 6 april 2019 heeft een jobstudente ontdekt dat er een verkeerde leverdatum op stond. Op onze bestelbon stond er namelijk dat onze meubels eind juli moesten geleverd worden (i.p.v. eind JUNI zoals afgesproken!). Wij zijn samen met de jobstudente, de verkoper van de slaapkamer en een verantwoordelijke naar de kassa gegaan om dit aan te passen naar JUNI. De persoon in kwestie zei dat alles in orde was en dat ze het aangepast had.Nadien kwam pas uit dat de persoon die zei dat alles in orde was, hier helemaal niet voor bevoegd was… Hierdoor is de aanpassing dus nooit doorgevoerd geweest.De zetel en stoelen die midden juli geleverd moesten worden zijn uiteindelijk pas eind juli gekomen (al twee weken te laat). Na al onze renovatie werken dachten we nu kunnen we ontspannen en we gaan op reis echter was dit dus niet het geval!! Tijdens onze reis kregen we melding dat bij onze slaapkamer er nog een extra fout was : een “fabricagefout”. Deze fabricagefout was namelijk dat ze in een slaapkamer met enkel bleek eikenhout en zwarte details een wit paneel hadden geplaatst. (blijkbaar had de verkoper of het systeem van Deba een verkeerd paneel besteld)De dag dat we terug kwamen van reis zijn we dus direct naar Deba-meubelen kunnen rijden om te horen wat hier aan gedaan kon worden. Uiteindelijk hebben we een gesprek gekregen met de vader(vorige eigenaar) van de eigenaar nu. Voor een lang verhaal kort te maken hadden we het gevoel dat hij het beste wou voor ons als klant. Maar hoe langer we bezig waren in het gesprek hoe meer het duidelijk werd dat hij ons op elk woord wou “pakken”. En het helemaal niet het beste wou voor de klant. We hebben als compensatie gratis leveringen en montage gekregen maar opeens moesten we wel gaan betalen voor een traplift. Dit omdat de meubels van de slaapkamer te “zwaar” waren. Dit was toen we het vroegen aan de verkoper zeker en vast niet nodig.Het eerste deel van onze slaapkamer hebben we uiteindelijk DEELS ontvangen 6 augustus. Van de mensen die de meubels kwamen leveren kunnen we niets verkeerd zeggen. Behalve toen we 1a2 weken later een bericht kregen dat er nog een stukje was toegekomen om te monteren. Blijkbaar slapen wij sinds die tijd op een bed dat niet volledig gemonteerd is. Maar hier hebben de werkmensen ons niets van gezegd. Voor het zelfde geld zijn wij ons bed nu aan het beschadigen doordat zei niet hebben gezegd dat er iets niet bijgeleverd is. Uiteindelijk hebben we deze week het “leuke nieuws” gekregen dat onze deurkasten weer later gaan zijn. Omdat wij het zo beu zijn zouden wij graag een stap verder gaan. Desnoods tot een proces want wij zijn het beu… Daarom dat wij contact opnemen met jullie (eventueel telefonisch contact na 17 uur?)met vriendelijke groeten Kevin en KellyKevindesmedt@hotmail.com0495410884

Berichten (1)

Deba Meubelen

Naar: K. D.

27/09/2019

Beste,Bij deze breng ik u op de hoogte dat we hier nota van hebben genomen en nemen contact op met de klant.Met vriendelijke groeten,Linda de QuelerijKlantendienst - leverdienstLokersebaan 109111 BelseleTel.03/722.92.95Fax: 03/722.09.38linda@debameubelen.bewww.debameubelen.be


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform