Terug

SIXT rekent extra kosten aan bij inleveren auto.

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

F. H.

Naar: Sixt Belgium

15/11/2022

Beste, we huurden online vanuit België via SIXT een auto in Frankrijk. We betaalden de huurprijs vooraf 373,98 . Na inlevering van de auto werd opeens een diefstalverzekering en andere extra kosten in rekening gebracht. Ik ben er quasi zeker van dat ik deze diefstalverzekering niet gevraagd heb. Staat ook niet vermeld op de bevestiging. Met de extra kosten voor het vullen van de tank, ben ik uiteraard wel akkoord. Bij het tankstation in de buurt was de voorraad brandstof uitgeput en we konden dus zelf niet de tank bijvullen. Er worden nog andere extra kosten 'achteraf' gerekend zoals lokaal supplement tbv 78,81 en milieubelasting.

Berichten (3)

Sixt Belgium

Naar: F. H.

15/11/2022

*** english version below ***Beste SIXT klant,Wegens een toename van het aantal aanvragen kunnen wij u momenteel niet de gebruikelijke korte reactietijden bieden en vragen wij om uw geduld. Wij verontschuldigen ons voor het ongemak en zullen spoedig contact met u opnemen.Wilt u een nieuwe reservering maken? Maak hier een reservering.Wilt u uw huidige reservering wijzigen? Wijzig hier uw reservering.Wilt u uw huidige reservering annuleren? Annuleer hier uw reservering.Wilt u meer details over het filiaal, zoals openingstijden of routebeschrijving? Meer info vindt u hier.U heeft een kopie van uw factuur nodig? - hier vindt u hulp!Voor geavanceerde hulp en meer opties, logt u in op uw MySIXT portaal: Nu inloggen!Heeft u nog geen SIXT gebruikersaccount? Registreer nu en profiteer van onze voordelen!Als u andere vragen heeft over huren bij SIXT, bezoek dan s:www.sixt.nl/help-center om de antwoorden te vinden die u zoekt.Met vriendelijke groeten,Uw SIXT-team*** english version ***Dear SIXT customer,Due to an increase in volume, we are currently unable to respond as quickly as usual and ask for your patience. We apologize for any inconvenience and will be in touch with you soon.Would you like to make a new booking? Make a booking here.Would you like to change your current reservation? Change reservation here.Would you like to cancel your current reservation? Cancel your reservation here.You need more branch details, such as opening hours or directions? More info here.Did you forget something in the vehicle? - Here you'll find help!You need a copy of your invoice? - Here you'll find help!For advanced help and more options, log in to your MySIXT portal: Login now!Don't have a SIXT user account, yet? Register now and take advantage of our benefits!If you have any other questions concerning renting with SIXT visit s:www.sixt.com/help-center to find the answers you are looking for.Best regards,Your SIXT Team

Sixt Belgium

Naar: F. H.

02/12/2022

*** english version below ***Beste SIXT klant,Wegens een toename van het aantal aanvragen kunnen wij u momenteel niet de gebruikelijke korte reactietijden bieden en vragen wij om uw geduld. Wij verontschuldigen ons voor het ongemak en zullen spoedig contact met u opnemen.Wilt u een nieuwe reservering maken? Maak hier een reservering.Wilt u uw huidige reservering wijzigen? Wijzig hier uw reservering.Wilt u uw huidige reservering annuleren? Annuleer hier uw reservering.Wilt u meer details over het filiaal, zoals openingstijden of routebeschrijving? Meer info vindt u hier.U heeft een kopie van uw factuur nodig? - hier vindt u hulp!Voor geavanceerde hulp en meer opties, logt u in op uw MySIXT portaal: Nu inloggen!Heeft u nog geen SIXT gebruikersaccount? Registreer nu en profiteer van onze voordelen!Als u andere vragen heeft over huren bij SIXT, bezoek dan s:www.sixt.nl/help-center om de antwoorden te vinden die u zoekt.Met vriendelijke groeten,Uw SIXT-team*** english version ***Dear SIXT customer,Due to an increase in volume, we are currently unable to respond as quickly as usual and ask for your patience. We apologize for any inconvenience and will be in touch with you soon.Would you like to make a new booking? Make a booking here.Would you like to change your current reservation? Change reservation here.Would you like to cancel your current reservation? Cancel your reservation here.You need more branch details, such as opening hours or directions? More info here.Did you forget something in the vehicle? - Here you'll find help!You need a copy of your invoice? - Here you'll find help!For advanced help and more options, log in to your MySIXT portal: Login now!Don't have a SIXT user account, yet? Register now and take advantage of our benefits!If you have any other questions concerning renting with SIXT visit s:www.sixt.com/help-center to find the answers you are looking for.Best regards,Your SIXT Team

Sixt Belgium

Naar: F. H.

05/12/2022

Geachte mevrouwHuybrichs,Hartelijk bedankt voor uw e-mail aan Sixt.Excuses voor de tijd die het heeft gekost om terug te komen op uw mail.Allereerst onze welgemeende excuses voor de ongemak en late respons op uw klacht.Sixt streeft er naar om onze klanten de beste service te bieden en ook de klachten af te handelen, zodat beide partijen tot een oplossing komen.Helaas is dit in uw geval niet gebeurt en betreuren dit ten zeerste.Wij verzoeken u ons nogmaals een email te sturen met de naam van dehoofdbestuurder en via hetemail adres dat op de huur overeenkomst staat aangegeven.Dit in verband met de Wet op en bescherming van onze klanten.Zodra wij de email hebben ontvangen zullen wij zo spoedig mogelijk uw klacht in behandelingnemen. Wij hebben eennotitie van deze email in uw reservering gemaakt.Hartelijk bedankt voor uw geduld en begrip.We kijken uit naar uw reactie!Tevreden? Vertel ons hier jouw feedback.Met vriendelijke groetMarionCustomer ServiceSixtBV • Postbus 253 • 2130NG HoofddorpSixtBV • Kruisweg 791 • 2132NG HoofddorpSixtBVStatutaire zetel: AmsterdamKvK Amsterdam 33 29 64 12Directie LuisRa¶verDeutsche BankNV, Amsterdam, rek.nr. 265421527IBAN: NL41DEUT0265421527 BIC:DEUTNL2AV.A.T.: NL806277300B01----------------------------------------------------------------------Original Mailvom 2Dec 2022 23:04:59 +0100 - DE-78778822----------------------------------------------------------------------Klacht - SIXT rekent extra kosten aan bij inleveren auto. - (CPTBE01653647-88)


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform