Ik heb twee jaar geleden een tweedehands toestel gekocht bij Sipwell, dit ging er volgens de verkoper uitzien als nieuw en werd volledig nagekeken voor levering zei hij, niets is minder waar, het werd geleverd heel vuil,vies en met een afgebroken bekerhouder en toen is de miserie begonnen. Na vele telefoons en mails hebben ze beloofd dat ik een ander en recenter model kreeg. Na drie dagen wachten op de chauffeur en twee dagen dat de chauffeur wel kwam maar niet het juiste toestel bij had kreeg ik een ander toestel en dit was even vies en hing vol met kalk enz..., dan het eerste toestel maar gehouden want dat hadden we zelf al helemaal gereinigd. Toen kwamen ze iedere maand water leveren terwijl ik geen verplichtingen had en al vele keren gezegd had dat ik niets meer nodig had van hun. Weer vele mails later hadden ze dan toch door dat ik geen water wou van hun, tot een half jaar later er opeens een bericht binnen kwam dat de chauffeur onderweg was met mijn water. Opnieuw mails en nu bijna twee jaar later sturen ze vijf facturen van een reinigingscontract dat nog zou lopen terwijl dat er nog nooit iemand is geweest om het toestel te reinigen en ik dat ook niet gevraagd heb. Het enige dat ik al twee jaar vraag is om mij gerust te laten maar blijkbaar werkt daar niemand die dat begrijpt. De verschillende chauffeurs die hier geweest zijn hebben bevestigd dat ik zeker geen alleenstaand geval ben en dat het dagelijks verkeerd loopt met hetgeen zei moeten leveren. Hoe kan zoiets blijven duren??? Ik heb ondertussen meer dan 50 mails van hun,verschillende met excuses en verschillende met vele beloftes maar nog niemand heeft na twee jaar iets goed gedaan van al diegene die het beloofd hebben.