Terug

Sipwell vuil,vies toestel en vele problemen al 2 jaar

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

M. D.

Naar: SipWell

28/06/2018

Ik heb twee jaar geleden een tweedehands toestel gekocht bij Sipwell, dit ging er volgens de verkoper uitzien als nieuw en werd volledig nagekeken voor levering zei hij, niets is minder waar, het werd geleverd heel vuil,vies en met een afgebroken bekerhouder en toen is de miserie begonnen. Na vele telefoons en mails hebben ze beloofd dat ik een ander en recenter model kreeg. Na drie dagen wachten op de chauffeur en twee dagen dat de chauffeur wel kwam maar niet het juiste toestel bij had kreeg ik een ander toestel en dit was even vies en hing vol met kalk enz..., dan het eerste toestel maar gehouden want dat hadden we zelf al helemaal gereinigd. Toen kwamen ze iedere maand water leveren terwijl ik geen verplichtingen had en al vele keren gezegd had dat ik niets meer nodig had van hun. Weer vele mails later hadden ze dan toch door dat ik geen water wou van hun, tot een half jaar later er opeens een bericht binnen kwam dat de chauffeur onderweg was met mijn water. Opnieuw mails en nu bijna twee jaar later sturen ze vijf facturen van een reinigingscontract dat nog zou lopen terwijl dat er nog nooit iemand is geweest om het toestel te reinigen en ik dat ook niet gevraagd heb. Het enige dat ik al twee jaar vraag is om mij gerust te laten maar blijkbaar werkt daar niemand die dat begrijpt. De verschillende chauffeurs die hier geweest zijn hebben bevestigd dat ik zeker geen alleenstaand geval ben en dat het dagelijks verkeerd loopt met hetgeen zei moeten leveren. Hoe kan zoiets blijven duren??? Ik heb ondertussen meer dan 50 mails van hun,verschillende met excuses en verschillende met vele beloftes maar nog niemand heeft na twee jaar iets goed gedaan van al diegene die het beloofd hebben.

Berichten (7)

SipWell

Naar: M. D.

04/07/2018

DATA NOT AVAILABLE

M. D.

Naar: SipWell

04/07/2018

De gegevens zijn De Souter MarcelKlantnummer : 199823200Klant krijgt mails met excuses en bevestigingen dat het onderhoudscontract verwijdert is en zelfs een mail van 19/01/2017 waar in staat dat het onderhoudscontract inactief staat en klant is al sinds de dag van levering van het toestel mails aan het sturen dat hij geen verplichtingen wil bij sipwell want dat er een vies vuil toestel is afgeleverd. Er is ook niemand bij de klant geweest om onderhoud te doen aan het toestel en dit is ook gemaild dat hij van alles wou afzien. Nu worden er sinds vorige week ineens een deel facturen gestuurd terwijl De Souter Marcel totaal niet weet waarvoor hij nog moet betalen terwijl er niets is uitgevoerd en nooit nog iets moest uitgevoerd worden.

SipWell

Naar: M. D.

10/07/2018

DATA NOT AVAILABLE

M. D.

Naar: SipWell

10/07/2018

De gegevens zijn De Souter MarcelKlantnummer : 199823200Dit heb ik vorige week ook al door gestuurd.Ondertussen zijn er weeral vier verschillende mensen die gereageerd hebben met ieder een ander verhaal.Volgens Michelle staat er een creditnota in mijn voordeel van 143,99€Volgens Tim Savelkoul krijg ik 123,51€ terug en moet ik voor de derde keer mijn rekeningnummer doorgeven dat ze het asap kunnen terugstorten.Volgens Stijn Demeyer staat het saldo op 0€.En tot slot de onvriendelijkste van de bende is Anaiss die een mail stuurt dat er een openstaand bedrag is van 123,51€ en dat ze blijft facturen sturen ongeacht ik moet betalen of niet.Buiten dat ik reeds bijna twee jaar vele mails heb gestuurd en telefoons heb gedaan over een toestel dat ze hebben geleverd dat volgens mij eerder bestemd was voor het containerpark dan voor een klant, blijven ze dan verder pesten en niets oplossen.

SipWell

Naar: M. D.

12/07/2018

DATA NOT AVAILABLE

M. D.

Naar: SipWell

13/07/2018

De gegevens zijn De Souter MarcelKlantnummer : 199823200Nogmaals.Hebben jullie zoveel ontevreden klanten die u al 2 jaar van alles beloofd en niets waarmaakt?Ondertussen heb ik nu al meer dan 80 mails met allemaal verschillende verhalen en verschillende bedragen. Ik heb nog een creditnota met een tegoed van 123€ volgens uw collega en de eene zegt dat het gestort word en de andere zegt dat er een tegen factuur van gemaakt word zodat ze niets moeten terugstorten en zo blijft dit dagelijks maar doorgaan. Blijkbaar werkt er niemand bij Sipwell die het eindelijk eens kan oplossen en ondertussen mag ik stikken in mijn vuil vettig toestel dat ik van jullie ontvangen heb met afgebroken bekerhouder en dat ze al bijna twee jaar beloven om te vervangen voor een proper toestel. Ik zou zelf een nieuwer model krijgen als compensatie en een andere collega beloofde dan weer een geldbedrag als compensatie maar alles samen word er niets uitgevoerd.

SipWell

Naar: M. D.

16/07/2018

DATA NOT AVAILABLE


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform