Klacht
R. D.
Naar: SipWell
Geachte,Ik heb als klant bij SipWell, allereerst gevraagd om een domiciliëring in te stellen,en volgens contract zouden we recht hebben op om de 8 weken een levering van 3x10 liter water.Het grootste deel van de tijd kwam de levering pas elke 3/4 maanden.Domiciliëring werd nooit ingesteld.Volgens contract is er ook tweejaarlijks onderhoud inbegrepen.Het onderhoud is twee keer gebeurd op 4 jaar,en duurde welgeteld 2 minuten. In Maart 2020 heeft SipWell, zonder mij op enige manier te communiceren,de levering van water stopgezet. Aangezien ik geen water meer ontving in Mei/Juni 2020,hoewel dit in het verleden al blijkbaar normaal was,ben ik vervolgens door mijn facturen gegaan,en een paar facturen betaald zodat dit overeenkomt met al de betalingen tot Maart 2020,de laatste levering van water. Vervolgens wachtende op wat op de factuur van April 2020 staat beschreven dat ik zogezegd nog recht heb op 36 flessen water.Ik heb ook contact opgenomen met de chauffeur,die mij vertelde dat hij niet weet waarom hij niet kan leveren.Vervolgens blijft SipWell de gebruikelijke maandelijkse facturen sturen,en in November 2020,stuurt SipWell me opeens een kopie van alle reeds toegestuurde facturen, zonder enige begeleidende brief,noch zonder enige vermelding over wat en waarom de levering van water werd stilgezet.Iedere toegestuurde factuur heeft integendeel wel een notie sinds April 2020:'U hebt nog recht op 36 flessen water.'Op die 36 flessen water blijf ik dus wachten.De chauffeur van dienst wou ze niet komen brengen want hij wacht op de instructie van de firma SipWell.In Augustus 2021,teneinde eindelijk een oplossing te vinden voor mijn probleem, heb ik zelf contact beginnen zoeken met SipWell.Tevens valt er ook een ingebrekestelling in de bus voor 793 Euro voor de maanden Maart 2020 tem Augustus 2021,zonder enige verduidelijking of communicatie dat de waterlevering in feite is stopgezet.De persoon die ik aan de lijn kreeg bij SipWell ging het bekijken en mij binnen de week terugbellen.Een week later hadden we nog niets gehoord en heb ik opnieuw terug gebeld, en uiteindelijk hetzelfde antwoord gekregen dat ze het gaan onderzoeken.Dan maar mijn beklag gedaan via email.Geen reactie.Nota bene,als SipWell eens belt,doen ze dit via anonieme nummers. In September 2021, opnieuw contact opgenomen met SipWell,en in plaats van een oplossing te bieden,krijg ik in mijn mailbox opnieuw een duplicaat van 1,5 jaar facturen. Ik reageer op de email en krijg een reply die vermeld dat dit intern bekeken zal worden en men mij in de week zal contacteren.Niets meer gehoord.Einde Oktober 2021,een brief ontvangen van SipWell met Subject: blokkade van de leveringen en in bijlage nogmaals de facturen van het voorbije 1.5 jaar.Dit is de eerste maal dat SipWell communiceert dat het de leveringen blokkeert nadat ze dit al eenzijdig maar stilzwijgend hadden stopgezet reeds 1.5 jaar geleden.In November 2021, nogmaals een ingebrekestelling ontvangen. Dit keer ten bedrage van 942 Euro.Ik contacteer SipWell via email.Eindelijk reactie: SipWell verklaard dat een onbetaalde factuur er toe heeft geleid dat de levering is stopgezet en aangezien de koeler er staat, de facturen kunnen blijven lopen.In December 2021,na meermaals contact gezocht te hebben,stelde iemand van de boekhouding voor om het 'water gedeelte' te onttrekken uit de facturen en het koeler gedeelte dat een kleine kost zou zijn te behouden.Een rare suggestie aangezien mijn contract helemaal niet bepaald wat dit gedeelte van de koeler zou kosten,en tevens de algemene voorwaarden bepalen dat de koeler enkel gebruikt zou mogen worden met water geleverd door SipWell (dewelke ze al maanden niet leveren).Midden December 2021 ontvang ik dan via email het absurde voorstel om 543 Euro te betalen voor de verhuur van de koeler.Dit is regelrechte meervoudige contractbreuk met de algemene voorwaarden:Volgens Artikel 5 zou SipWell de klant per email op de hoogte brengen indien leveringen niet gedaan kunnen worden volgens het contract (elke 2 maand zou dit moeten zijn):dit is nooit gebeurd voor geen enkele van de late leveringen.Ten tweede haalt SipWell aan dat ik gedurende de hele tijd dat de leveringen werden stopgezet,ik de waterkoeler zou gebruikt hebben.De laatste levering was in Januari 2020 voor 8x10 liter water, dus dit zou betekenen dat we gem. 0.1 liter drinken per dag over twee jaar gespreid met een gezin van 5. Absurd. Vervolgens, werd mij telefonisch geïnsinueerd dat ik de koeler zou gebruiken voor ander water dan SipWell, wat in feite wilt zeggen dat er een breuk zou zijn met Artikel 9 van de voorwaarden,en aldus zou moeten leiden tot het verbreken van het contract(!)Ten derde zou volgens Artikel 10, SipWell gebonden zijn aan het onderhoudscontract.Dit werd nooit nageleefd: SipWell heeft geen onderhoud meer gedaan sinds 2019.Ten laatste,ten gevolge van Artikel 17, zou SipWell de overeenkomst moeten verbreken aangezien er een duidelijk zicht was op staking van betaling sinds Maart 2020. Dit heeft SipWell eveneens nagelaten.SipWell heeft met opzet het contract laten verderlopen en stilzwijgend de levering van het water stopgezet, hoewel SipWell duidelijk op de hoogte was van een staking van betaling sinds begin 2020. Slechts na 1,5 jaar,in Augustus 2021, stuurt SipWell een eerste ingebrekestelling om vervolgens via een zeer ongestructureerde manier van communiceren het zo lang te trekken dat het December 2021 wordt vooraleer er een 'oplossing' uit de bus komt. Zodoende,in de 'oplossing', probeert SipWell de klant te verhalen op het gebruik van de koeler om alsnog de facturen te innen voor een maximum termijn en prijs.Dit is niet correct want mijn contract bepaald namelijk een pakket formule.Men kan niet stilzwijgend unilateraal beslissen om het één stop te zetten (water) en het andere stilzwijgend te laten doorlopen, aangezien ik contractueel een pakket gekocht heb , en ik nog recht heb op 36 flessen water, die ik heb betaald.Ophalen aub!
Berichten (4)
SipWell
Naar: R. D.
Beste RoddyWij bevestigen een goed ontvangst van uw klacht en betreuren dit voorval.Om te beginnen geven wij toe dat door een administratieve/menselijke fout de domiciliering niet geactiveerd werd langst onze zijde, hiervoor bieden wij dan ook onze oprechte excuses aan.Indien u wenst kan dit nog steeds en ten allen tijden verzocht worden voor activering.Wat betreft uw contract, u heeft een pack contract waarbij u maandelijks een standaard bedrag betaald voor huur en water in één samengerekende prijs.De koelers die wij aanbieden hebben wel degelijk een eenheidsprijs en dus is het zeker mogelijk om een aparte aanrekening te doen van de huur indien u door omstandigheden niet in de mogelijkheid was het water op te nemen.Uw contract voorziet 36 flessen die u verspreid over een jaar (actuele periode = 21/03/2021 - 20/03/2022) kan opnemen wanneer u wenst. U dient enkel op het factuur uw saldo op te volgen zodat u het te goed tijdig opneemt daar niet opgenomen flessen verloren gaan bij de reset van het contract op de voorgelegde eind datum.Daar wij begrip hebben voor uw situatie en u de kost van het niet ontvangen water willen besparen, werd er u telefonisch op 23/11/2021 een geste geboden dat inhield dat u enkel de huur voor de koeler diende te betalen daar u door onbetaalde facturen geen water ontving.In principe kwam deze blokkade van levering tot stand omdat U de facturen niet betaalde en desondanks wouden wij u tegemoetkomen met bovenvermelde geste, jammer genoeg zonder resultaat daar u de afgesproken afspraak niet naleefde ondanks u telefonisch akkoord gaf. (Al onze gesprekken worden opgenomen). Wij stoppen onze service na 2 herinneringen en uitblijven van de betaling, wij bieden geen gratis dienstverlening en geven voldoende waarschuwingen alvorens wij de dienstverlening stopzetten.Tot onze spijt heeft u nooit de afspraak nagekomen, waardoor wij genoodzaakt zijn uw dossier voor te leggen aan de juridische dienst voor verdere opvolging.Verder is het zo dat u vermeld nooit op de hoogte te zijn gesteld van de blokkade op uw leveringen.Sta ons toe om een oplijsting te maken van nog maar een fractie van de brieven die aan u gericht werden met betrekking tot de onbetaalde facturen en blokkade van levering:14/12/2019 - 1st reminder wegens onbetaald/vervallen factuur zonder meer kost.21/12/2019 - 2d reminder wegens onbetaald/vervallen factuur met waarschuwing van rappelkost en stopzetting dienstverlening.02/03/2020 - Waarschuwing dat uw leveringen geblokkeerd worden door onbetaalde facturen.15/09/2020 - Nogmaals waarschuwing dat uw leveringen geblokkeerd worden door onbetaalde facturen.07/07/2020 - Advocatenbrief wegens de onbetaalde facturen.20/10/2020 - Waarschuwing dat uw leveringen geblokkeerd worden door onbetaalde facturen.Wij hebben u vanaf 2019 wel geteld 16 e-mail in totaal verzonden met betrekking tot uw onbetaalde facturen en blokkade van uw leveringen.Alsook is er 10 maal telefonisch contact geweest in 2021 met het oog u bewust te maken van de onbetaalde facturen/gevolgen en welke oplossing Sipwell biedt.De koeler is al die tijd in het bezit geweest, indien u betaalde voor de dienstverlening en het gebruik van onze goederen waren wij niet genoodzaakt u op stopservice te plaatsen.Daar de koeler tijdens deze periode in uw bezit was, kunnen wij de huur hiervoor niet crediteren.Wel hebben wij de afspraak gemaakt enkel de huur te factureren en de kosten voor het water en onderhoud aan u te crediteren.U ontving van Sipwell een geste van 981,63 euro, wij zijn onze afspraak dan ook nagekomen.U echter heeft de afspraak niet nagekomen, wij ontvingen tot heden nog steeds geen betaling voor de huur van uw koeler (532,74 euro).Het onderhoud dient door de klant zelf aangevraagd te worden, dit kan u alsook terugvinden in de algemene voorwaarden die verbonden zijn aan uw contract.Wij betreuren dat de situatie op deze wijze mocht escaleren, weet dat wij reeds al het mogelijke hebben gedaan, u een geste boden en deze geste ook verwezenlijkt hebben.Wij kunnen jammer genoeg dus niet akkoord gaan met uw gewenste terugbetaling in onderstaande e-mail.Voor de stopzetting van uw contract dient u een aangetekend schrijven te sturen per e-mail of per post zodat u voorzien kan worden van de nodige informatie met betrekking tot uw aanvraag.Indien u verdere vragen heeft, aarzel niet om ons te contacteren.Wij helpen u graag verder.Met vriendelijke groeten,Sipwell NVTelefoon: 052/890.890E-mail: Customercare@sipwell.comTechnologielaan 3 - 1840 Londerzeel______________________________Original Message:
SipWell
Naar: R. D.
Beste RoddyWij bevestigen een goed ontvangst van uw klacht en betreuren dit voorval.Om te beginnen geven wij toe dat door een administratieve/menselijke fout de domiciliering niet geactiveerd werd langst onze zijde, hiervoor bieden wij dan ook onze oprechte excuses aan.Indien u wenst kan dit nog steeds en ten allen tijden verzocht worden voor activering.Wat betreft uw contract, u heeft een pack contract waarbij u maandelijks een standaard bedrag betaald voor huur en water in één samengerekende prijs.De koelers die wij aanbieden hebben wel degelijk een eenheidsprijs en dus is het zeker mogelijk om een aparte aanrekening te doen van de huur indien u door omstandigheden niet in de mogelijkheid was het water op te nemen.Uw contract voorziet 36 flessen die u verspreid over een jaar (actuele periode = 21/03/2021 - 20/03/2022) kan opnemen wanneer u wenst. U dient enkel op het factuur uw saldo op te volgen zodat u het te goed tijdig opneemt daar niet opgenomen flessen verloren gaan bij de reset van het contract op de voorgelegde eind datum.Daar wij begrip hebben voor uw situatie en u de kost van het niet ontvangen water willen besparen, werd er u telefonisch op 23/11/2021 een geste geboden dat inhield dat u enkel de huur voor de koeler diende te betalen daar u door onbetaalde facturen geen water ontving.In principe kwam deze blokkade van levering tot stand omdat U de facturen niet betaalde en desondanks wouden wij u tegemoetkomen met bovenvermelde geste, jammer genoeg zonder resultaat daar u de afgesproken afspraak niet naleefde ondanks u telefonisch akkoord gaf. (Al onze gesprekken worden opgenomen). Wij stoppen onze service na 2 herinneringen en uitblijven van de betaling, wij bieden geen gratis dienstverlening en geven voldoende waarschuwingen alvorens wij de dienstverlening stopzetten.Tot onze spijt heeft u nooit de afspraak nagekomen, waardoor wij genoodzaakt zijn uw dossier voor te leggen aan de juridische dienst voor verdere opvolging.Verder is het zo dat u vermeld nooit op de hoogte te zijn gesteld van de blokkade op uw leveringen.Sta ons toe om een oplijsting te maken van nog maar een fractie van de brieven die aan u gericht werden met betrekking tot de onbetaalde facturen en blokkade van levering:14/12/2019 - 1st reminder wegens onbetaald/vervallen factuur zonder meer kost.21/12/2019 - 2d reminder wegens onbetaald/vervallen factuur met waarschuwing van rappelkost en stopzetting dienstverlening.02/03/2020 - Waarschuwing dat uw leveringen geblokkeerd worden door onbetaalde facturen.15/09/2020 - Nogmaals waarschuwing dat uw leveringen geblokkeerd worden door onbetaalde facturen.07/07/2021 - Advocatenbrief wegens de onbetaalde facturen.20/10/2021 - Waarschuwing dat uw leveringen geblokkeerd worden door onbetaalde facturen.Wij hebben u vanaf 2019 wel geteld 16 e-mail in totaal verzonden met betrekking tot uw onbetaalde facturen en blokkade van uw leveringen.Alsook is er 10 maal telefonisch contact geweest in 2021 met het oog u bewust te maken van de onbetaalde facturen/gevolgen en welke oplossing Sipwell biedt.De koeler is al die tijd in het bezit geweest, indien u betaalde voor de dienstverlening en het gebruik van onze goederen waren wij niet genoodzaakt u op stopservice te plaatsen.Daar de koeler tijdens deze periode in uw bezit was, kunnen wij de huur hiervoor niet crediteren.Wel hebben wij de afspraak gemaakt enkel de huur te factureren en de kosten voor het water en onderhoud aan u te crediteren.U ontving van Sipwell een geste van 981,63 euro, wij zijn onze afspraak dan ook nagekomen.U echter heeft de afspraak niet nagekomen, wij ontvingen tot heden nog steeds geen betaling voor de huur van uw koeler (532,74 euro).Het onderhoud dient door de klant zelf aangevraagd te worden, dit kan u alsook terugvinden in de algemene voorwaarden die verbonden zijn aan uw contract.Wij betreuren dat de situatie op deze wijze mocht escaleren, weet dat wij reeds al het mogelijke hebben gedaan, u een geste boden en deze geste ook verwezenlijkt hebben.Wij kunnen jammer genoeg dus niet akkoord gaan met uw gewenste terugbetaling in onderstaande e-mail.Voor de stopzetting van uw contract dient u een aangetekend schrijven te sturen per e-mail of per post zodat u voorzien kan worden van de nodige informatie met betrekking tot uw aanvraag.Indien u verdere vragen heeft, aarzel niet om ons te contacteren.Wij helpen u graag verder.Met vriendelijke groeten,Sipwell NVTelefoon: 052/890.890E-mail: Customercare@sipwell.comTechnologielaan 3 - 1840 Londerzeel______________________________Original Message:
R. D.
Naar: SipWell
Geachte,De structuur van uw antwoord is in lijn met de chaotische behandeling van mijn dossier in uw organisatie. Ongestructureerd, volgeschonken met leugens en een samenloop van tegenstrijdigheden.Ik ga het nogmaals herhalen:1. Als uw koelers een eenheidsprijs hebben, en ik koop een pakket, dan moet u die eenheidsprijs meegeven aan de klant bij het begin van het contract. U kan ze onmogelijk, dynamisch uitvinden volgens eigen welbevinden en zonder de details mee te geven waar u dat vandaan haalt. Het is ook volgens de wet verboden om diensten en leveringen kunstmatig achteraf te splitsen.2. Zoals ik al eerder aangaf, heeft u inderdaad op 23/11/2021 mij verteld dat u voor een oplossing ging zoeken. In dit gesprek heeft u geen bedrag meegegeven. Ik heb enkel een akkoord gegeven op het feit dat u een voorstel mocht doorsturen, hopende dat dit degelijk was. Aangezien u het bedrag niet heeft meegegeven in het gesprek, kan u niet stellen dat er een contractueel akkoord was ontstaan. U hoeft me niet cynisch te bedreigen dat uw gesprekken worden opgenomen. Dit is verwerpelijk. 3. U stelt in uw antwoord dat dat de service gestopt wordt na 2 herinneringen. Inderdaad, en dit zou in lijn zijn zoals ik al eerder aangaf met het Artikel 16 van de AV: “de overeenkomst wordt van rechtswege en zonder voorafgaandelijke ingebrekestelling beëindigd ingeval de Klant zich in een toestand van staking van betaling bevindt”. U had dus de overeenkomst al in Maart 2020 in zijn geheel moeten stopzetten. U mocht het niet gedeeltelijk stilzwijgend laten doorlopen zoals u tegenstrijdig verder in uw antwoord aangeeft. Het gaat er niet om of de koeler er staat of niet. De koeler is tevens nutteloos zonder waterlevering, want uw algemene voorwaarden stellen duidelijk dat de koeler enkel mag gebruikt worden met SipWell water. De betaling werd gestaakt sinds 2020. Dan moet u uw Artikel 16 volgen, de overeenkomst beëindigen en vervolgens: “In geval van beëindiging van de overeenkomst dient de klant alle S.-W. goederen binnen de 8 werkdagen terug te bezorgen aan S.-W”. U heeft niet gecommuniceerd en het contract bewust laten doorlopen op één poot in de hoop dat de klant wel zal betalen, hoewel u zeer op de hoogte was van een staking van betaling.4. U stelt dat u op 15/09/2020 een waarschuwing heeft gestuurd dat de leveringen geblokkeerd worden. Dit is onwaar, ik heb de brief nog uw brief bevatte enkel duplicaten van 8 maanden facturen zonder meer net zoals alle andere voorgaanden. Herinneringen zonder uitleg. Verder stelt u dat u 16 emails verzonden zou hebben met uitleg omtrent de leveringen. Dit is onzin. Nadat ik uw diensten gebeld en gemaild heb om een oplossing te zoeken kwam er op 16/09/2021 eindelijk een email met excuses voor de ongemakken, gevolgd door nog andere e-mails (in het Frans op 24/09/21) met herinneringen zonder toegevoegde waarde. We spreken dan al van 1,5 jaar na de laatste betaling. Om nog niet te spreken van de zogenaamde klantentelefoons die u doet via anonieme nummers, waarbij u meestal zelfs niet een bericht achter laat (zoals vele mensen hier al aangaven via Test Aankoop, anonieme nummers van SipWell worden niet opgenomen). Als er gecommuniceerd is geweest, dan is het omdat ik achter jullie klantendienst heb liggen aanbellen en e-mailen. 5. U stelt dat het onderhoud door de klant moet worden aangevraagd en dit zo in de AV staat. Dat staat er dus niet. Er staat dat de klant zijn goederen zal laten onderhouden door SipWell. Over het onderhoud van SipWell staan immers meerdere klachten open op dit forum van Test Aankoop, waarvan u publiekelijk toegeeft dat dit inderdaad fout is van jullie kant, en dat er hiervoor creditnotas worden voor opgemaakt, en nu doet u dit niet? (zie klacht F.B vs SipWell 04/01/2016).Wij kunnen jammer genoeg dus niet akkoord gaan met uw onderstaande e-mail. U had of te wel het contract moeten stopzetten 30 dagen na de staking van betaling in 2020 zoals gesteld in uw AV, of het water moeten leveren daar uw koeler alleen gebruikt kan worden met het SipWell water en daar u een pakket had verkocht. Ik heb het dossier doorgegeven aan Test Aankoop.Mvg.
SipWell
Naar: R. D.
Beste RoddyHartelijk dank voor uw bericht.U had op 23/11/2021 telefonisch contact waarin er u uitgelegd werd dat wijbereid waren een geste te doen die inhield dat wij uitzonderlijk de huur en hetwater apart gingen factureren. Hiervoor werd de huurprijs van een sublimo inacht genomen daar dit het type toestel is dat u in bezit heeft. Wij zouden ditdan factureren en na betaling zouden wij als geste alle kosten tussen 26/04/2020en 9/11/2021 crediteren. Dit werd alsook op e-mail gezet aan u zoalstelefonisch overeengekomen was. U ontving deze e-mail met bevestiging op14/12/2021 na opmaak van het overeengekomen factuur waarvoor u mondelingakkoord gaf tijdens het telefonisch contact.In bijlage vindt u devermelde e-mail alvast terug.Erwerd u wel degelijk een aangetekend schrijven verstuurd per post omtrent deblokkade van leveringen indien u geen gevolg gaf aan het schrijven binnen deopgelegde termijn van 5 werkdagen. Deze werd u alsook per e-mail verzonden. Inbijlage vind u de originele documentatie terug die u op 15/09/2020 werdverzonden. Wij ontvingen verder geen melding dat de aangetekende brief werdgeretourneerd wat betekent dat u getekend heeft voor akkoord wanneer u deaangetekende brief ontving. Wij zenden u in bijlage nog maar een fractie van debrieven/mails die aan u gericht werden met betrekking tot de openstaandefacturen/blokkade van service/.Uheeft op 02/03/2020 een e-mail ontvangen waarin vermeld werd dat uw leveringengeblokkeerd gingen worden indien u niet binnen de 5 werkdagen een respons gafop het schrijven.Uwlaatste levering van 2020 heeft plaatsgevonden op 17/02/2020.Sipwell behoudt zich verder het recht om delevering van water op te schorten wegens een inbreuk op de verplichtingen vermeldin onze Algemene Voorwaarden, inclusief maar niet beperkt tot een laattijdigebetaling van de Klant van een factuur. Een opschorting van de levering vanwater heeft niet als gevolg dat de overige bepalingen van deze Overeenkomstworden opgeschort of dat ze in het geheel beeindigd wordt.Onze collega's hebben u meermaals gebeldomtrent uw openstaande facturen en blokkade van de levering, hier werd ook eenvoicemail achtergelaten. Al deze gegevens en contactmomenten worden alsookbijgehouden in onze database.Uverwijst naar Artikel 16 met betrekking tot de stopzetting van uw contract ende ophaling van uw koeler. Sipwell zal zoals vermeld in Artikel 16.1 enkel uwcontract stopzetten en de koeler ophalen wanneer u het contract per aangetekendschrijven per post opzegd. Wij ontvingen geen aangetekend schrijven terstopzetting van uw contract per post langst uw zijde.InArtikel 10.1 kan u raadplegen dat u als klant verantwoordelijk bent voor hetonderhoud aan te vragen en dat het niet onderhouden van uw koeler met schade/beperktewerking van het toestel u als klant instaat voor de herstelling en hieraanverbonden kosten. Het onderhoud is één keer per jaar verplicht, u dient dezeechter zelf aan te vragen indien u de garantie wil dat het onderhoud uitgevoerdwordt. Wanneer u een onderhoud betwist dient u dit binnen de 5 werkdagen te escalerenaan Sipwell NV conform Artikel 11.1. en zoals ook vermeld in artikel 11.1 geeftbetwisting van een factuur verbonden aan een levering/service geen recht tothet opschorten/uitstellen van uw betaling.Indien u verdere vragen heeft, aarzel niet om ons te contacteren.Wij helpen u graag verder.Ter info: Wist u dat u sinds heden zelf leveringen en facturen kan opvolgen via My Account? Surf hiervoor naar www.sipwell.be.Nog niet geregistreerd? Vraag sneleen reset link aan door op 'paswoord vergeten' te klikken.Met vriendelijke groeten,LunaSipwell NVTelefoon: 052/890.890E-mail: Customercare@sipwell.comTechnologielaan 3 - 1840 LonderzeelCustomerCare SipWell BelgiumTechnologielaan 3, 1840 LonderzeelPhone: 0032 52 890 890Original Message:
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten