Terug

Sinds maart 2023 nog geen oplossing met factuur

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

E. R.

Naar: Luminus

16/01/2024

Van een adres waar ik sinds 30 november 2022 niet meer woon kreeg ik in maart 2023 nog een rekening van luminus van meer dan 300 euro...De overdracht is correct gebeurd met de nieuwe huurder.In augustus kreeg ik nogmaals een factuur nadat in maart 2023 werd gezegd tegen mij dat de meterstanden gingen nagekeken worden en binnen 45 dagen opgelost ging zijn.Nu krijg ik een openstaand bedrag nogmaals door begin januari 2024, ze blijven mij rekeningen sturen van die periode (november 2022- februari 2023)Bovenop dit moest ik normaal geld terugkrijgen die ik na een faillissement heel goed kon gebruiken en al meer dan een jaar op wacht... Dit zijn mafia praktijken, ik heb al meermaals gemaild en contact opgenomen, maar deze kwestie blijft maar lopen... Nu wil ik binnen de week een oplossing van Luminus!

Berichten (4)

E. R.

Naar: Luminus

04/02/2024

Ik ben nog altijd niet gecontacteerd... ik heb al via facebook geprobeerd, maar daar ook geen succes... ik hoop dat ik de advocaten van testaankoop kan sturen, want ik krijg geen enkel gehoor...

Luminus

Naar: E. R.

07/02/2024

Klantnummer: 414059823Beste,Ik mail u naar aanleiding van het betwistingsdossier in verband met uw slotafrekening en correctie. We hebben besloten om over te gaan tot de volledige afschrijving van de afrekeningen 9313263558 en 4127271249.Concreet houdt dit in dat u niets meer hoeft te betalen. Let wel: u zal hier geen creditnota voor ontvangen, enkel deze communicatiemail.Het is mogelijk dat de afrekeningen nog even zichtbaar blijven in het overzicht van uw facturen in MyLuminus. Dit kunnen wij helaas niet vermijden.Onze excuses voor dit ongemak.Voorts willen we u graag bedanken voor uw geduld en sluiten wij bij deze ook de klacht via Test-Aankoop af.Met vriendelijke groeten,LoesQuality Prioritywww.luminus.be This message and any attachments are intended solely for the addressees. The information contained in this message is confidential. Any use of information contained in this message not in accord with its purpose is prohibited, except formal approval. If you are not the addressee, you may not copy, forward, disclose or use any part of it. If you have received this message in error, please delete it and all copies from your system and notify the sender immediately by return message.

E. R.

Naar: Luminus

25/02/2024

Beste,Ik had nog een laatste vraag.En het tegoed van 47,34 €? Dat is toen ook afgehouden van die slotfactuur?Alvast bedankt,Mvg,Eli Rutten

Luminus

Naar: E. R.

12/03/2024

Beste,Test-Aankoop bezorgde ons uw vraag via het klachtenplatform. Wij stellen komen spoedig bij u terug.Heeft u bijkomende vragen, contacteer ons gerust via volgende link s:www.luminus.be/nlrive/ik-wil/een-klacht-melden/.Wij helpen u graag verder.Met vriendelijke groeten,Luminuswww.luminus.be This message and any attachments are intended solely for the addressees. The information contained in this message is confidential. Any use of information contained in this message not in accord with its purpose is prohibited, except formal approval. If you are not the addressee, you may not copy, forward, disclose or use any part of it. If you have received this message in error, please delete it and all copies from your system and notify the sender immediately by return message.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform