Terug

Sinds 2 maanden en 6 afspraken later nog steeds niet geleverd

In behandeling Openbaar

Aard van probleem:

Levering

Klacht

S. D.

Naar: VANDEN BORRE

16/09/2025

Begin Juli een nieuwe koelkast besteld, op 9 juli is die geleverd op gelijkvloers en geweigerd die te leveren in de keuken, wat de afspraak was. De reden volgens hen was dat het te zwaar was en een lift nodig hadden. De keuken bevind zich op de eerste verdieping. Nieuwe afspraak gemaakt, de lift is gekomen en zei dat ze de lift niet mocht zetten voor mijn deur wegens dat er een halte is. Ze hadden geen oplossing en zeiden dat het absoluut niet mogelijk was om de lift te mogen gebruiken. Na deze antwoord heb hen gevraagd om de koelkast terug te nemen, dat was nu weer ook niet mogelijk dus een nieuwe afspraak gedaan. De dag van afspraak zijn ze met de lift gekomen, terwijl de koelkast op gelijkvloers stond. Ik vertelde hen het verhaal, de chauffeur van de lift zei dat er wel een mogelijkheid was, namelijk geda lift. Oké, weer een nieuwe afspraak. De dag van de afspraak zijn ze met een foute (normale) lift gekomen, hop terug een nieuwe afspraak. Uiteindelijk vandaag de hele dag aan het wachten, vandenborre is aangekomen maar de lift niet. Chauffeur heeft gebeld en hun antwoord was dat de chauffeur van geda lift het heeft geannuleerd. Mijn enige vraag, is dit normaal? Wat voor bedrijf zijn jullie, hoe kunnen jullie mij twee maanden een leven zonder koelkast gunnen? Tot vandaag had ik altijd begrip, maar vandaag is het over. DIT IS DE LAATSTE KEER DAT IK IETS BESTEL VIA VANDENBORRE EN IK ZAL IEDEREEN AFRADEN OM HET TE DOEN. Ze nemen u niet serieus en lachen u gewoon uit. Ik zal mijn rechten tot op uiterste gebruiken en alles behalve schadevergoeding zal mij hieraan niet stoppen.

Berichten (1)

VANDEN BORRE

Naar: S. D.

17/09/2025

Vanessa (Vanden Borre) 17 sep 2025 11:19 CEST Beste, Allereerst willen wij u onze oprechte verontschuldigingen aanbieden voor de opeenvolgende problemen en het ongemak dat u heeft ondervonden bij de levering van uw koelkast. Wij begrijpen perfect dat deze situatie bijzonder frustrerend en belastend voor u is geweest. Wij willen u geruststellen dat alle nodige informatie omtrent uw levering al in uw bestelbon genoteerd werd. Het enige wat nog nodig is, is het maken van een nieuwe afspraak voor de levering van uw koelkast. Dit kan eenvoudig via het nummer 02 334 00 00. Mag ik u ook vragen of u op dit moment nog verdere hulp nodig heeft met uw toestel of met de levering, zodat wij dit samen zo snel mogelijk kunnen oplossen? Daarnaast willen wij, uit erkenning van het ongemak dat u heeft meegemaakt, een commerciële geste aanbieden. de prijs van de lift, 99 euro werd in korting gebracht op het totaal saldo. Wij hopen hiermee een eerste stap te zetten om uw vertrouwen in onze dienstverlening te herstellen en blijven uiteraard tot uw beschikking om dit dossier verder met de nodige zorg op te volgen. Met vriendelijke groet, Vanessa, Consumentendienst, Klachten 16 sep 2025 16:30 CEST ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform