Begin Juli een nieuwe koelkast besteld, op 9 juli is die geleverd op gelijkvloers en geweigerd die te leveren in de keuken, wat de afspraak was. De reden volgens hen was dat het te zwaar was en een lift nodig hadden. De keuken bevind zich op de eerste verdieping. Nieuwe afspraak gemaakt, de lift is gekomen en zei dat ze de lift niet mocht zetten voor mijn deur wegens dat er een halte is. Ze hadden geen oplossing en zeiden dat het absoluut niet mogelijk was om de lift te mogen gebruiken. Na deze antwoord heb hen gevraagd om de koelkast terug te nemen, dat was nu weer ook niet mogelijk dus een nieuwe afspraak gedaan. De dag van afspraak zijn ze met de lift gekomen, terwijl de koelkast op gelijkvloers stond. Ik vertelde hen het verhaal, de chauffeur van de lift zei dat er wel een mogelijkheid was, namelijk geda lift. Oké, weer een nieuwe afspraak. De dag van de afspraak zijn ze met een foute (normale) lift gekomen, hop terug een nieuwe afspraak. Uiteindelijk vandaag de hele dag aan het wachten, vandenborre is aangekomen maar de lift niet. Chauffeur heeft gebeld en hun antwoord was dat de chauffeur van geda lift het heeft geannuleerd.
Mijn enige vraag, is dit normaal? Wat voor bedrijf zijn jullie, hoe kunnen jullie mij twee maanden een leven zonder koelkast gunnen?
Tot vandaag had ik altijd begrip, maar vandaag is het over.
DIT IS DE LAATSTE KEER DAT IK IETS BESTEL VIA VANDENBORRE EN IK ZAL IEDEREEN AFRADEN OM HET TE DOEN.
Ze nemen u niet serieus en lachen u gewoon uit.
Ik zal mijn rechten tot op uiterste gebruiken en alles behalve schadevergoeding zal mij hieraan niet stoppen.