Terug

Sinds 19 november geen tv noch internet

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Service-activering

Klacht

L. K.

Naar: Telenet

21/11/2025

Op 19 november hadden wij een afspraak met een Telenet-technieker om onze gewone modem te laten vervangen door een modem voor fibernet waarvan de kabel al in huis was binnen getrokken. Na installatie verzekerde de technieker ons dat de activatie nog even kon duren. Intussen zijn we 3 dagen verder, ettelijke telefoons naar de klantendienst verder alsook ettelijke hheropstarten van de modem en TV-box zoals aangegeven op hun website, maar steeds komt er op het tv-scherm de melding ”Geen verbinding met internet CS9004". Bij deze vragen wij schadevergoeding, vooral omdat wij verschillende Duitse series missen.

Berichten (2)

L. K.

Naar: Telenet

22/11/2025

Vermits het diagnosescherm op mijn TV meld dat er in huis een goede bekabeling is maar de onderbreking zich buitenshuis voordoet, denk ik aan het volgende: In de maand maart 2025 werd de glasvezelkabel hier in de straat geplaatst alsook de aftakking naar binnen. De technieker toen wist al dat wij voor 7 maanden naar zee gingen en dat wij pas in de koudere periode de fibermodem gingen laten installeren, zou het mogelijk kunnen zijn dat de glasvezelkabel in de verdeelkast niet is aangesloten.

L. K.

Naar: Telenet

24/11/2025

Ondertussen zijn we dag 6 (Zes!) zonder TV, Internet, deurbel, printer, noem maar op... Wanneer lossen jullie dat op???

Bemiddeling door Testaankoop 24 november 2025

Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform