Terug

Simkaarten werken niet

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

T. V.

Naar: Telenet

08/08/2023

Beste,Ik wijzigde op 23/07 mijn WIGO-abonnement in een ONE, omdat dit de enige manier was waarop ik ervoor kon zorgen dat we extra data (4G) konden verkrijgen. De vroegere opties waren jammer genoeg verdwenen (extra data aankopen of een WIGO met meer data) en ONE zal 15% duurder zijn. Dit op zich al vind ik een verdoken prijsstijging, maar is niet mijn eigenlijke probleem.Een uur later hadden we op 4 van de 5 simkaarten binnen ons abonnement geen 4G meer. We konden ook niet meer bellen, enkel nog gebeld worden.Ik meldde dit probleem op 24/07 (S-16278057) en had nogmaals contact met de klantendienst op 25/07 en 26/07.Op 26/07 vertrokken wij op reis en in het buitenland hadden we op 4 van de 5 simkaarten geen service. Geen telefoon, geen data, niets. We beholpen ons gedurende de ganse reis met de ene smartphone die wel werkte.Bij terugkomst in België kunnen we nog steeds niet bellen met 4 van de 5 simkaarten, 4G is wel beschikbaar op 3 toestellen.De klantendienst vertelt mij dat het probleem bij de dienst Billing zit en dat er zogezegd een onbetaalde factuur al deze zaken blokkeert. Die medewerker kan ook zien dat ik al 15 jaar lang al mijn facturen onmiddellijk betaal via domiciliëring en dat er dus geen onbetaalde factuur bestaat. Voor de dienst Billing zou het 5 minuten werk moeten zijn om deze factuur te verwijderen, maar blijkbaar is 11 werkdagen onvoldoende tijd om mijn probleem op te lossen.Rechtstreeks contact opnemen met de dienst billing is zelfs voor de klantendienst onmogelijk.Dat er problemen zijn met de nieuwe software bij Telenet is algemeen bekend en ik wil als trouwe klant ook begrip tonen voor de situatie, maar dat dit probleem zo lang aansleept is toch echt belachelijk. Dat men mij bovendien niet kan zeggen hoe lang dit nog kan duren vind ik bijzonder vervelend en geeft mij eigenlijk slechts één mogelijke optie en dat is om van provider te wijzigen.

Berichten (2)

Telenet

Naar: T. V.

10/08/2023

DATA NOT AVAILABLE

Telenet

Naar: T. V.

10/08/2023

Beste Meneer mijnheer Van LooyIk bevestig dat wij uw klacht hebben ontvangen.Deze klacht wordt verder in behandeling genomen via de Ombudsdienst.Alle communicatie zal via hen verlopen.Ik wens je nog een prettige dag.Met vriendelijke groet,VeerleMediationConfidential - Limited***************************************************************Dit e-mail bericht inclusief eventuele ingesloten bestanden kan informatie bevatten die vertrouwelijk is en/of beschermd door intellectuele eigendomsrechten. Dit bericht is uitsluitend bestemd voor de geadresseerde(n). Elk gebruik van de informatie vervat in dit bericht (waaronder de volledige of gedeeltelijke reproductie of verspreiding onder elke vorm) door andere personen dan de geadresseerde(n) is verboden. Indien u dit bericht per vergissing heeft ontvangen, gelieve de afzender hiervan te verwittigen en dit bericht te verwijderen.This e-mail and any attachment thereto may contain information which is confidential and/or protected by intellectual property rights and are intended for the sole use of the addressees. Any use of the information contained herein (including but not limited to total or partial reproduction or distribution in any form) by other persons than the addressees is prohibited. If you have received this e-mail in error, please notify the sender and delete its contents.Ce courriel et les annexes eventuelles peuvent contenir des informations confidentielles et/ou protegees par des droits de propriete intellectuelle. Ce message est adresse exclusivement e son (ses) destinataire(s). Toute utilisation du contenu de ce message (y compris la reproduction ou diffusion partielle ou complete sous toute forme) par une autre personne que le(s) destinataire(s) est formellement interdite. Si vous avez recu ce message par erreur, veuillez prevenir l expediteur du message et en detruire le contenu.***************************************************************


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform