Terug

simkaart kapot na 14 dagen nog geen nieuwe

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

B. W.

Naar: Carrefour Belgium

30/12/2022

Beste,op 17/12/22 vulde ik op uw website formulier in voor aanvraag nieuwe simkaart daar de mijne kapot was.Op 26/12/22 vulde ik een contactformulier op uw website in om te vragen hoe het verliep met mijn aanvraag(zie bijgevoegde afdruk van aanvraag).Een beleefde zelf respecterende firma zou denk ik toch een mailtje terugzenden.Niets hiervan want heden op 30/12/22 heb ik nog steeds totaal niets van u gehoord laat staan een kaart ontvangen.Ondertussen zit ik dus het komende weekend meegeteld reeds 17 dagen zondere gsm.VAN KLANTENSERVICE GESPROKEN.Ik vraag u dan ook om me mijn kaart zo snel mogelijk te bezorgen opdat ik niet de hulp van mijn consumentenorganisatie moet inschakelenvoor een oplossing.En het zou hier zeker niet misstaan als u me zou vergoeden voor het opgelopen ongemak.Groetjes oelbrandt rita.

Berichten (3)

Carrefour Belgium

Naar: B. W.

30/12/2022

Beste,De klant heeft bij ons een SIM-kaart besteld op 17/12.Op 21/12 hebben wij naar de klant een e-mail verstuurd met een bijkomende vraag. Maar deze email is nooit toegekomen omdat de klant bij zijn bestelling zelf een foutief emailadres heeft ingevuld.Hij heeft "hotmail.be" ingevuld ipv "hotmail.com". Daarom heeft de klant onze mail nooit ontvangen...Wij konden de klant dus niet contacteren omdat hij zelf zijn emailadres foutief heeft ingevuld!!Wij hebben vandaag zijn nieuwe SIM-kaart op de post gedaan.Hij zou deze in de loop van volgende week moeten ontvangen.Mvg,Klantendienst Carrefour MobileOpen van maandag tem vrijdag van 8u-20uTel: 0486 19 19 89www.carrefour.eu/mobile

B. W.

Naar: Carrefour Belgium

07/01/2023

Beste,Hiermede wil ik me terecht verontschuldigen omdat ik mijn emailadres fout heb doorgegeven.Anderzijds was het toch ook al het tweede formulier met aanvraag dat ik invulde (17/12/22 en 26/12/22).Daarbij stond zoals door uw websiteformulier het vroeg op beide formulieren mijn telefoonnummer vermeld waar u me kon contacteren.Uiteraard van de vaste telefoon daar mijn simkaart kapot is.Nu heden zaterdag 07/01/2023 EENENTWINTIG dagen na eerste aanvraag heb ik nog steeds niets ontvangen.Vind u dat niet een beetje raar?Ik hoop dan ook ze eindelijk deze week in mijn bus te krijgen.Vriendelijke groeten oelbrandt rita.

Carrefour Belgium

Naar: B. W.

09/01/2023

Beste,We hebben jou een nieuwe SIM-kaart verstuurd op 30/12/2022.Heeft u deze nog altijd niet ontvangen? (indien niet dan is deze helaas nog onderweg met de post).Heeft u ze wel al ontvangen, vergeet ons dan niet even te contacteren, dan kunnen we ze activeren.Heeft u nog verdere vragen? Wij helpen u graag verder.Je kan ons ook altijd rechtstreeks contacteren via e-mail, chat of telefonisch.Met vriendelijke groet,Klantendienst Carrefour MobileOpen van maandag tem vrijdag van 8u-20uTel: 0486 19 19 89www.carrefour.eu/mobile


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform