Terug

Simkaart geannuleerd door Proximus

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Dienstonderbreking

Klacht

J. D.

Naar: Proximus

16/08/2024

Geachte mevrouw/heer, Ik ben klant bij uw onderneming. Op 16/8/24 probeerde ik mijn gsm met herlaadbare te herstarten en kreeg ik melding van uw onderneming "re-gistratie simkaart mislukt". Uiteraard wens ik, indien nodig, een nieuwe simkaart EN MIJN NUMMER 0478 58 28 29 te BEHOUDEN. Noch uw klantendienst, noch de Proximuswinkel kan een oplossing bieden en sturen mij naar elkaar door. De Simkaart én het krediet zou 'verdwenen' zijn omdat niet tijdig werd herladen. Er zou jaarlijks een bericht gestuurd worden volgens de info die ik van Proximus kreeg vandaag. Ik heb tot op vandaag hiervoor van Proximus GEEN verwittiging ontvangen, noch gelezen. Ik was wegens omstandigheden niet in staat mijn telefoon eerder dan vandaag opnieuw op te starten en kan hoogstens enkele weken de dwangregel (jaarlijks herladen) gemist hebben. Alle vorige jaren werd deze herlading stipt uitgevoerd. Daarom verzoek ik u onverwijld en uiterlijk binnen de 10 dagen de nodige rechtzettingen te doen in uw administratie, en de werking van mijn simkaart weer te herstellen. Mijn identiteitsgegevens en adres zijn Bea De Schutter-Gabriels, Komeetstraat 58, 2500 Lier. Wij zijn voor alle internet-, telefoon-, TV-, gsm-diensten ... bij Proximus aangesloten en ik wil hierbij rechtzetting zonder veel gedoe voor mijn kaartnummer, telefoonnummer en telefoonkrediet. Met vriendelijke groet, Bea Gabriels beagabriels@hotmail.com

Berichten (1)

Proximus

Naar: J. D.

10/09/2024

Dag mevrouw,Dag mijnheer, Hierbij bevestig ik dat alle nodige informatie werd gegeven tijdens ons telefonisch contact.Bedankt voor het vertrouwen.Met vriendelijke groeten,Het Proximus-teamHebt u nog andere vragen of opmerkingen?Probeer onze online tools: www.proximus.be/support www.proximus.be/video www.proximus.be/forum www.proximus.be/vlottestartOm u zo efficiënt mogelijk te helpen vragen we u een factuur bij de hand te hebben. Hierop staat immers uw telefoon-/lijnnummer waarop internet en/of Proximus TV is geïnstalleerd.Connect with us on:===== Received from klachten@test-aankoop.be on 2024-08-16-16.00.49.000000 ======‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ Ref. [THREAD_ID:1921011585964]


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform