Geachte mevrouw/heer,
Ik ben klant bij uw onderneming.
Op 16/8/24 probeerde ik mijn gsm met herlaadbare te herstarten en kreeg ik melding van uw onderneming "re-gistratie simkaart mislukt". Uiteraard wens ik, indien nodig, een nieuwe simkaart EN MIJN NUMMER 0478 58 28 29 te BEHOUDEN.
Noch uw klantendienst, noch de Proximuswinkel kan een oplossing bieden en sturen mij naar elkaar door.
De Simkaart én het krediet zou 'verdwenen' zijn omdat niet tijdig werd herladen.
Er zou jaarlijks een bericht gestuurd worden volgens de info die ik van Proximus kreeg vandaag. Ik heb tot op vandaag hiervoor van Proximus GEEN verwittiging ontvangen, noch gelezen.
Ik was wegens omstandigheden niet in staat mijn telefoon eerder dan vandaag opnieuw op te starten en kan hoogstens enkele weken de dwangregel (jaarlijks herladen) gemist hebben.
Alle vorige jaren werd deze herlading stipt uitgevoerd.
Daarom verzoek ik u onverwijld en uiterlijk binnen de 10 dagen de nodige rechtzettingen te doen in uw administratie, en de werking van mijn simkaart weer te herstellen. Mijn identiteitsgegevens en adres zijn Bea De Schutter-Gabriels, Komeetstraat 58, 2500 Lier.
Wij zijn voor alle internet-, telefoon-, TV-, gsm-diensten ... bij Proximus aangesloten en ik wil hierbij rechtzetting zonder veel gedoe voor mijn kaartnummer, telefoonnummer en telefoonkrediet.
Met vriendelijke groet,
Bea Gabriels
beagabriels@hotmail.com