Terug

Simkaart Flybox niet ontvangen na >2maand

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

G. B.

Naar: Orange

24/06/2020

Beste, op 17 april heb ik van jullie een Flybox ontvangen. De simkaart die er bijhoort heb ik nog steeds niet gekregen. Meermaals heb ik de klantendienst gecontacteerd en de belofte gekregen dat de simkaart opgestuurd zou worden. Maar nu meer dan 2 maanden later nog steeds geen simkaart in de brievenbus. Onderussen wel al 2 maanden betaald voor internet.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform