Digi DIGI #320471623
Betreft: Reactie op klacht – Dossiernummer 12214590 – Willy Engelen
Referentie: thread:eHNK3fzBF0SIPvPiVf3ZOls
Geachte heer, mevrouw
We hebben uw schrijven van het dossier van de heer Willy Engelen goed ontvangen.
Om alles helder toe te lichten, geven wij graag een overzicht van de situatie:
De heer Engelen heeft op 18/12/2024 een aanvraag ingediend om zijn nummer 0477/74.06.99 over te zetten naar Digi. Intussen is hij sinds 28/03/2025 geen klant meer bij ons.
In dit dossier werden de volgende documenten opgemaakt:
- 14/02/2025: Factuur 250027186 – bedrag €11,94
- 11/03/2025: Creditnota 250056205 – bedrag €1,94
- 18/03/2025: Factuur 250083927 – bedrag €5,00
- 24/03/2025: Creditnota 250102955 – bedrag €10,00
Op basis van bovenstaande komt het verschuldigde bedrag aan Digi uit op €16,94, tegenover een totaal van €11,94 aan creditnota’s. De heer Engelen heeft op 20/03/2025 reeds een betaling van €10,00 uitgevoerd.
Na verrekening blijkt dat wij nog een bedrag van €5,00 aan de heer Engelen verschuldigd zijn.
Wij vragen u vriendelijk ons een geldig rekeningnummer te bezorgen zodat wij dit saldo kunnen terugbetalen.
We danken u voor de samenwerking en staan uiteraard ter beschikking voor verdere vragen of toelichtingen.
Met vriendelijke groeten
Kristof
Fiber questions?
Explore our FAQ DIGI Belgium
T: 0800/41.041 / E: commercial@digi-belgium.be DIGI Communications Belgium - Rue de l'Hopital 31, 1000 Bruxelles