Beste,Op 26/11/2021 werd door Scarlet via FB Messenger, beloofd het GSM abonnement = de SIMkaart- van mijn hoogbejaarde moeder weer te heractiveren, dat we maar onlangs hadden opgezegd- thuis beschikken ze over een vast toestel.Mijn ouders werden onverwacht opgenomen in een revalidatiecentrum waar ze niet beschikken over vaste telefoon, zodat de enige manier waarop we hen kunnen bereiken is: via GSM .Er werd een levertermijn voor de SIMkaart vooropgesteld van zo'n 5 werkdagen. Voor gisteren dus.Op het account van mijn moeder dat ik gisteren eindelijk, na veel aandringen (zie vorige klacht) kon bekijken, vond ik geen bevestiging van de bestelling.Dus spendeerde ik gisterenvoormiddag een half uur om bij Scarlet uiteindelijk, derde nummer goede nummer, bij de Dienst Administratie te horen te krijgen dat ik 'nog een paar dagen geduld' zou moeten uitoefenen.Via FB Messenger werd me gezegd dat mijn aanvraag 'in behandeling' is, maar dat ze me momenteel niks kunnen zeggen. Ik zou pas midden volgende week (!) , als ik tegen dan nog steeds zonder enig nieuws blijf, nogmaals kunnen contact opnemen (!) en pas dan zouden ze voor mij iets kunnen betekenen.Voor mijn hoogbejaarde ouders is het uitermate belangrijk, vooral in coronatijden waarbij bezoek misschien straks weer totaal verboden wordt- dat ze asap weer hun familie kunnen bereiken, en omgekeerd ook:dat de familie hen kan bereiken.Graag nieuws.