Terug

SIM kaart nog niet geactiveerd

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

I. D.

Naar: Scarlet

03/12/2021

Beste,Op 26/11/2021 werd door Scarlet via FB Messenger, beloofd het GSM abonnement = de SIMkaart- van mijn hoogbejaarde moeder weer te heractiveren, dat we maar onlangs hadden opgezegd- thuis beschikken ze over een vast toestel.Mijn ouders werden onverwacht opgenomen in een revalidatiecentrum waar ze niet beschikken over vaste telefoon, zodat de enige manier waarop we hen kunnen bereiken is: via GSM .Er werd een levertermijn voor de SIMkaart vooropgesteld van zo'n 5 werkdagen. Voor gisteren dus.Op het account van mijn moeder dat ik gisteren eindelijk, na veel aandringen (zie vorige klacht) kon bekijken, vond ik geen bevestiging van de bestelling.Dus spendeerde ik gisterenvoormiddag een half uur om bij Scarlet uiteindelijk, derde nummer goede nummer, bij de Dienst Administratie te horen te krijgen dat ik 'nog een paar dagen geduld' zou moeten uitoefenen.Via FB Messenger werd me gezegd dat mijn aanvraag 'in behandeling' is, maar dat ze me momenteel niks kunnen zeggen. Ik zou pas midden volgende week (!) , als ik tegen dan nog steeds zonder enig nieuws blijf, nogmaals kunnen contact opnemen (!) en pas dan zouden ze voor mij iets kunnen betekenen.Voor mijn hoogbejaarde ouders is het uitermate belangrijk, vooral in coronatijden waarbij bezoek misschien straks weer totaal verboden wordt- dat ze asap weer hun familie kunnen bereiken, en omgekeerd ook:dat de familie hen kan bereiken.Graag nieuws.

Berichten (3)

I. D.

Naar: Scarlet

06/12/2021

Op 26/11/2021 wilde de SIM kaart met het oude GSMnummer van mijn ouders re-activeren. Dat nummer is : 0478/372090. Via FB Messenger werd me bevestigd dat dat kon en dat het zo'n 5 werkdagen zou in beslag nemen. Vrijdag, de 6de werkdag, bij telefonische navraag en bij navraag via FB Messenger bleek dat ik nog wat geduld zou moeten hebben. Zojuist echter kreeg ik een mail binnen voor een bevestiging van een Red Mobile... maar met een NIEUW gsm- nummer ( terwijl we het bestaande nummer - zie hierboven- dat mijn hoogbejaarde ouders al tig-jaren hebben wilden behouden). Maar tegelijk ontving ik via mail een bevestiging van OPZEGGING van het Red Mobile abonnement... als ik het account verifeer zie ik niks van dat alles. Wat moet ik hiervan denken?Haar abonnement met haar oude nummer ( bij jullie 0478372090) hadden we al op 12/10/2021 stopgezet, maar moet omwille van de redenen veelvuldig al opgegeven, weer worden geheractiveerd.Graag EINDELIJK duidelijkheid, want nu lijkt het alsof pas vandaag een bestelling werd geplaatst, terwijl dat al op 26/11 het geval was ( via FB Messenger) Het lijkt ook alsof het oude nummer NIET geheractiveerd zal worden, hoewel dat uitdrukkelijk zo overeengekomen was.

I. D.

Naar: Scarlet

06/12/2021

Op 26/11/2021 wilde de SIM kaart met het oude GSMnummer van mijn ouders re-activeren. Dat nummer is : 0478/372090. Via FB Messenger werd me bevestigd dat dat kon en dat het zo'n 5 werkdagen zou in beslag nemen. Vrijdag, de 6de werkdag, bij telefonische navraag en bij navraag via FB Messenger bleek dat ik nog wat geduld zou moeten hebben. Zojuist echter kreeg ik een mail binnen voor een bevestiging van een Red Mobile... maar met een NIEUW gsm- nummer ( terwijl we het bestaande nummer - zie hierboven- dat mijn hoogbejaarde ouders al tig-jaren hebben wilden behouden). Maar tegelijk ontving ik via mail een bevestiging van OPZEGGING van het Red Mobile abonnement... als ik het account verifeer zie ik niks van dat alles. Wat moet ik hiervan denken?Haar abonnement met haar oude nummer ( bij jullie 0478372090) hadden we al op 12/10/2021 stopgezet, maar moet omwille van de redenen veelvuldig al opgegeven, weer worden geheractiveerd.Graag EINDELIJK duidelijkheid, want nu lijkt het alsof pas vandaag een bestelling werd geplaatst, terwijl dat al op 26/11 het geval was ( via FB Messenger) Het lijkt ook alsof het oude nummer NIET geheractiveerd zal worden, hoewel dat uitdrukkelijk zo overeengekomen was.

Scarlet

Naar: I. D.

07/12/2021

Beste,We hebben de klacht CPTBE01410595-21 met als Scarlet referentie 15201344 in behandeling genomen.Naar aanleiding van u schrijven, wil ik u meedelen dat wij bezig zijn met de activatie van het Gsm nummer 0478372090.Door een technisch fout, is er een verkeerd e-mail naar u gestuurd geweest waarbij wij aangeven dat het GSM nummer 0478372090 wordt stopgezet wat niet het geval is. Wij zullen u op de hoogte brengen van zodra het GSM nummer terug actief en gebruiksklaar is. Onze It dienst zal dit zsm in orde brengen. Tot slot bied ik in naam van Scarlet onze oprechte en welgemeende excuses aan.Met vriendelijke groeten,Anais V.Scarletscarlet.be


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform