Terug

sim kaart activeren

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

X. V.

Naar: Proximus

03/10/2019

Beste, verleden week heb ik een nieuwe Smartphone gekocht maar daar had ik een andere (nano) simkaart voor nodig. Vrijdag 27 september 2019 ben ik dan naar de Proximus winkel gegaan in Pelt en werd daar geholpen door een vriendelijke dame. Deze plaatste een nieuwe Sim-kaart in mijn toestel en merkte op dat ik met een verouderde bundel zat en heeft ook deze aangepast. De aanpassing van de bundel kon enige tijd in beslag nemen, maar de Sim-kaart zou in de loop van de namiddag geactiveerd worden. Wel we zijn nu bijna een week verder en ik kan nog steeds niet bellen met mijn nieuwe smartphone en na enkele keren contact genomen te hebben met de klantendienst (waar ik van het kastje naar de muur gestuurd word) geraakt mijn geduld stilaan op. Dient de klantendienst niet voor de klanten te helpen??? Die indruk heb ik echt niet. Ik ban al klant van 1979 bij hun maar te ver is te ver.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform