Terug

Shell Recharge migratie naar Shell App

In behandeling Openbaar

Aard van probleem:

Dienstonderbreking

Klacht

J. V.

Naar: Shell Recharge

13/10/2025

Sedert 4 jaar was ik tevreden klant van SHELL RECHARGE, met hun laadpas (druppel sleutelhanger) kon het merendeel van de laadpalen in gans Europa worden geactiveerd. De sessies werden maandelijks samengevat in een factuur. Sedert enkele weken is SHELL echter bezig om de klanten van RECHARGE te laten migreren naar de algemene SHELL app. Dit is voor mij een totale catastrofe. In tegenstelling tot wat SHELL in de aankondigingsmail vermeldt werkt het inloggen in de nieuwe App met de gegevens van de vroegere Recharge App niet, al 2 weken tracht ik dit te doen. Of ik kom een een soort email loop terecht dat telkens opnieuw om de bevestiging van het account vraagt, of ik krijg de melding 'je hebt geen account op deze markt'. Meerdere malen trachtte ik hun klantenservice te bereiken via +3225089298, hier kom je in een lange lijdensweg terecht van onduidelijke menukeuzes om na een 10-tal minuten een beltoon te krijgen die niet opneemt, ook niet na een 15 minuten laten rinkelen...Vandaag stond ik tevergeefs aan een laadpaal, de druppelsleutelhanger werkt niet meer. De frustratie over de SHELL dienst is erg groot. Dat zulk een bedrijf zo'n erbarmelijke service aanbiedt is echt onbegrijpelijk. Momenteel op zoek naar een andere provider voor laadpassen.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform