Terug

Shell recharge: App die niet meer bruikbaar is en Shell onmogelijk te bereiken

In behandeling Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

P. P.

Naar: Shell Recharge

30/09/2025

Goeiedag op 22/9 heb ik de Shell Recharge app op mijn telefoon geïnstalleerd met de bedoeling een laadpas te bestellen voor mijn (particuliere) elektrische wagen. De installatie op zich was al geen pretje omwille van de vele controles van identiteit. Uiteindelijk is het gelukt en wou ik dus een laadpas aanvragen. Tot mijn verbazing kreeg ik dan een pop-up: "Laadpas bestellen niet beschikbaar". (zie bijlage). Ik heb dan dezelfde dag een klacht gestuurd via het contactformulier en ontving bevestiging van ontvangst (be_nl_contactshellstation). Tot op heden echter geen antwoord. Ik heb dus vandaag proberen te bellen naar het. nummer +32 2 508 92 98 . Daar krijg je dan op te beginnen een lange toespraak van meer dan een minuut die je eigenlijk afraadt te bellen. Dan moest ik kiezen uit een keuzemenu en ik koos 4. Dan hoor ik de beltoon, dan niets meer. Opgehangen en opnieuw geprobeerd. Opnieuw beltoon, dan excuses voor de uitzonderlijke drukte. Dan werd de verbinding verbroken. Is dat het niveau van de klantenservice van Shell? Wat een gebrek aan respect om potentiële klanten een app te laden downloaden en installeren en hen dan te zeggen dat ze geen laadkaart kunnen aanvragen! verwijder die app dan gewoon ! Zeer teleurgesteld en zal dus elders moeten laden.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform