Terug

Shein terugbetaling

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Betalingen en terugbetalingen

Klacht

I. E.

Naar: Shein

08/02/2025

Geachte Ik wil een klacht indienen tegen Shein wegens het niet terugbetalen van correct geretourneerde artikelen. Na meerdere pogingen om mijn geld terug te krijgen, heeft Shein mij wekenlang aan het lijntje gehouden. In eerste instantie vroegen ze mij om de referenties van de geretourneerde artikelen, wat ik uiteraard heb verstrekt. Vervolgens kreeg ik een tweede reactie waarin ze aangaven dat ze mij niet konden terugbetalen omdat ik een geschil over de bestelling had geopend. In plaats van mijn terugbetaling correct af te handelen, schuiven ze de verantwoordelijkheid af naar het betalingsplatform en weigeren ze verdere hulp. Dit is onacceptabel. Ik heb voldaan aan de retourvoorwaarden en verwacht mijn geld terug, ongeacht of er een geschil is aangemaakt. Shein heeft een wettelijke plicht om correct geretourneerde producten terug te betalen, maar ontwijkt deze verantwoordelijkheid met onduidelijke argumenten.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform