Aard van probleem:

Andere

Klacht

L. V.

Naar: Celside Insurance

29/04/2023

beste, op 4/12/22019 heb ik een verzekeringscontract voor mijn gsm afgesloten bij SFAM via de telenet gsi winkel in roeselare. vorig jaar heb ik een nieuwe gsm gekocht en mijn contract om geschakeld naar die nieuwe gsm. dat ging zonder problemen. het bedrag van de maandelijkse bijdrage is 3.90 euro. groot was mijn verbazing toen op donderdag 20/04 jongstlede een bedrag van 69.99 euro van mijn rekening was gedebiteerd voor een zogezegde buy back optie wat ik niet gevraagd had. ik heb onmiddelijk telefonisch contact opgenomen met een celside ( die blijkbaar SFAM vertegenwoordigd in belgie) waarop ik als uitleg kreeg dat ze een mail gestuurd hadden waarop je moest antwoorden via een telefoon nummer. ik heb dat gecheckt en inderdaad op 6 april heb ik die mail ontvangen maar het was een mail van celside en ik had die mail niet herkend zijnde afkomstig van SFAM dus niet geopend. in die mail stond ook dat je 30 dagen de tijd had om te reageren maar binnen die 3 dagen was mijn geld al van de rekening verwenen. in datzelfde telefoongesprek zei de persoon ook dat ze een mail ging versturen met daarin een formulier om in te vullen zodanig dat ik mijn geld ging terugkrijgen daar ik die buy back optie niet wilde. die mail is idd. toegekomen en heb ik ingevuld en verstuurd. toen ik op toen ik op dinsdag 25/04 jongstlede mijn rekening checkte of dat geld al was teruggestort was er tot mijn grote verbazing en ergernis terug 15.99 euro van mijn rekening gehaald zonder mijn medeweten dus zonder dat er een e-mail verstuurd was geweest. ditmaal voor een pack essential wat ik ook niet moet hebben. ik heb dan proberen meerdere malen contact op te nemen via de telefoon op de nummers 02/620 86 24 en 02/808 79 50 maar ik geraakte er niet binnen. in mijn groete ergernis heb ik dan een boze e-mail verstuurd naar het enige e-mail adress dat ik terugvond namelijk afdelingkwaliteit @celside.com. waarin ik de terugvordering eiste van de bedragen ten belope van 85.98 euro en mijn contract opzegde. ik gaf ze ook de tijd om terug te betalen tot gisteren vrijdag 28/04 . dat is niet gebeurd.ik heb ook nog niets gehoor van celside SFAM. van morgen las ik toevallig een artikkel van hln dat er nog mensen die via vandeborre een verzekering afgesloten hebben bij hetzelfde SFAM in hetzelfde schuitje zitten en er zijn er meerdere. mijn vraag is nu kunnen jullie iets ondernemen en mij en andere gedupeerden helpen. alvast bedankt. vriendelijke groeten.

Berichten (1)

Celside Insurance

Naar: L. V.

02/05/2023

DATA NOT AVAILABLE


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform