Betreft: klacht ombudsdienstBeste, Ik heb via Vanden Borre bij aankoop van mijn iPhone XR smartphone op X een verzekering afgesloten bij SFAM. Mijn telefoon is gevallen met een gebarsten scherm als gevolg. Zowel voor als achterkant zijn gebroken.Na getelefoneerd te hebben met SFAM (Celside) heb ik mijn schadedossier in mijn contractnummer VDB168241 met volgende documenten online aangevuld:- Foto van de schade (zowel voor als achterkant van het toestel)- Aankoopfactuur van de smartphone - Verklaring op eer - Offerte van de reparatie - Kopie van de voor- en achterkant van mijn identiteitskaartNadien heb ik getelefoneerd om te vragen wat de volgende stappen zijn. Toen is er mij telefonisch een dossiernummer doorgegeven. Ze beloofden mij snel terug te contacteren. Na 2 weken heb ik terug gebeld om te vragen naar de status van het dossier. Zonder antwoord. Op 3 maart 2021 kreeg ik een brief per post met de vraag contact op te nemen met als onderwerp: aanvullen incompleet schadedossier. Nummer schademelding: SIN808332 Op 9 maart 2021 nogmaals getelefoneerd. Toen werd er mij gemeld dat ze het IMEI nummer nodig hadden. Diezelfde dag heb ik online opnieuw een foto toegevoegd waarvan aantoont wat het IMEI nummer van het toestel is.Heb hen er ook aan herinnerd dat ze contractueel een snelle afhandeling beloven en 50 EUR schadevergoeding per dag (met een maximum van 200 EUR) betalen als de verwerking van het dossier meer dan 5 dagen in beslag neemt. Op 23 maart heb ik getelefoneerd om te vragen naar de status van het dossier. Telefonisch heeft men mij bevestigd dat de uitbetaling zou in orde komen binnen de 60 werkdagen. Als ik om een schriftelijke bevestiging vraag, is dit niet mogelijk. Ze beloofden mij toen dat ik binnen de 2 dagen een brief of mail zou ontvangen met alle instructies voor het opsturen van mijn toestel per post.Ik heb diezelfde dag zelf een mail gestuurd met de vraag om een bevestiging en waarom de schade pas binnen 60 werkdagen vergoed zou worden. Tot op heden kreeg ik geen reactie. Omdat SFAM (Celside) mij nooit zelf gecontacteerd heeft, heb ik weinig vertrouwen in een goede afhandeling van de terugbetaling. Ik betaal ondertussen maandelijks het maximum van verzekering. Zulke praktijken zijn onaanvaardbaar. Ondertussen zijn we weer eens meer dan 5 dagen en nog steeds geen brief per post of mail ontvangen voor het opsturen van toestel. Gewenste oplossing: Betaling van 213,99 EUR van het schadegeval en een schadevergoeding van 200 EUR zoals contractueel opgenomen voor het laattijdig behandelen van het schadedossier.Met vriendelijke groeten,Klaas Van den Neucker