Terug

SFAM probleem

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

B. D.

Naar: Celside Insurance

26/04/2023

Ik heb 4 jaar geleden op korte tijd 2 gsm's stuk gehad, heb een nieuwe gekocht en vroeg in de winkel voor een verzekering.De winkel heeft samen met mij geholpen de verzekering in te vullen, geen idee waarom onze gezamenlijke rekening daarvoor gebruikt is, dat had ik niet gezien. We waren klant Telenet in de winkel, de telefoon heb ik gekocht en betaald toen met mijn rekening. Ongeveer vier weken daarna is mijn telefoon weer stuk gegaan, vocht erin toen ik met de moto was aan het rijden, zat nochtans in mijn zo goed als waterdichte jas. ( gsm zou spatwaterdicht zijn ) Wel hevig onweer gehad onderweg. Toen heb ik mails gestuurd naar SFAM en kreeg geen respons, ik heb dan via mail gevraagd het contract op te zeggen.Geen antwoord van SFAM en vermits er niets van mijn rekening af ging dacht ik dat alles geannuleerd was en heb ik de papieren weggegooid verleden jaar met opkuis. Nu zijn we erachter gekomen met een bedrag van €69.99 dat van de gezamelijkerekening ging, blijkbaar is dit contract niet gestopt en het geld is dus vier jaar van onze gezamelijke rekening gegaan, met het bedrag van €3.90 was ons dat niet opgevallen. Moet ik aangetekend schrijven doen naar Sfam? We hebben het bedrag van €69.99 via de bank terug laten boeken. Indien het contract niet aanvechtbaar is wil ik zeker dat mijn gsm onder hun verzekering zal worden hersteld, deze heb ik nog liggen thuis.Ik heb gebeld met de winkel en die zeggen dat er honderden mensen gedupeerd zijn door SFAM . Groeten.

Berichten (3)

B. D.

Naar: Celside Insurance

26/04/2023

bovenstaand heeft ook nog referentie bij u onder dit nummer: 254884 op 21/04/2023

Celside Insurance

Naar: B. D.

02/05/2023

DATA NOT AVAILABLE

B. D.

Naar: Celside Insurance

20/05/2023

graag antwoord per mail graag, niet via telefoon. Groeten Ben.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform