Terug

SFAM -oncorrect afhalen van rekeningen

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

N. M.

Naar: Celside Insurance

29/06/2023

Beste, Wij hebben in 2019 een gsm gekocht bij Vandenborre. Zij raden ons aan om hierbij een verzekeringscontract af te sluiten aangezien het om een vrij duur telefoontoestel ging. De betalingen gebeurden via domiciliëring. Het was ons niet opgevallen maar het bedrijf haalt te veel geld van onze rekening . Ons contract dat wij hebben afgesloten zou ons 15.99 euro per maand kosten. Deze maand is al 183.94 euro van onze rekening gegaan naar dit bedrijf. Wij proberen hen te contacteren maar kunnen hen niet bereiken en komen steeds bij een bedrijf Celside terecht.Volgens de bepalingen van het contract in 2019 moesten wij 3 maand voor het einde van het lopende jaar onze opzegging doen, wat wij dan ook gedaan hebben. Ons contract zou eind augustus moeten aflopen. WIj zijn aan dit bedrijf al ontrecht meer geld kwijt. Zij halen zomaar geld van onze rekening.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform