Terug

SFAM is een ramp

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

A. C.

Naar: Celside Insurance

05/10/2018

Omdat mijn vriend zijn bankkaart kwijt was kocht ik zijn nieuwe iphone bij fnac ( hij betaalde erna terug) daarom kwam de verzekering op mijn bankkaart te staan. Fnac beloofde 30€ cashback en een gratis maand proberen. Mijn vriend besloot de verzekering te houden waarbij hij direct vermelde het bankrekening nummer te veranderen. Ze zeiden dat alles in orde was. Nu ging het geld toch van mijn rekening, ik heb nooit een handtekening gezet dat ze geld van mijn rekening mogen halen. Maar geen probleem wij bellen en sturen een mail en alweer zou het in orde zijn. Nu zijn we 1 oktober voorbij en alweer is het geld van mijn rekening per direct gebeld naar de klantendienst waarvan ze zeiden dat ik maar terug een mail moest sturen naar het bedrijf. Aangezien ik het nietmeer oke vond dat er zomaar geld van mijn rekening gehaald werd heb ik de bank gebeld voor raad, zij zeiden om de domicilliëring te blokkeren. Zo gedaan, derna een mail gestuurd om te vermelden dat het geblokkeerd was en datze de bankrekening nummer moesten veranderen. Deze mail negeren ze gewoon vlakaf. Ze beloven veel maar de beloofde 30€ heb ik toch ook nog niet gezien. Ik hoop via deze weg een deftig antwoord te krijgen zonder dat ik vlakaf genegeerd word.

Berichten (1)

Celside Insurance

Naar: A. C.

08/10/2018

Geachte heer, mevrouw,Ik heb onderstaande klacht van u doorgestuurd gekregen. Helaas hebben wij op de naam en het adres van de betreffende klant geen contractnummer, telefoonnummer of emailadres terug kunnen vinden. Zou u mij enige contactgegevens door kunnen sturen zodat ik de klant kan contacteren en de klacht op kan lossen? Indien dit niet mogelijk is, zou u de klant dan willen verzoeken om mij een email te sturen op onderstaand emailadres? Ik vrees dat ik op dit moment namelijk weinig kan betekenen en de klant dus niet verder kan helpen.Ik hoop op korte termijn van u te mogen vernemen zodat ik het nodige kan doen.Vriendelijke groet,XXXXXAfdeling Kwaliteitafdelingkwaliteit@sfam.euwww.sfam.euDe: klachtenbox@test-aankoop.be klachtenbox@test-aankoop.beEnvoyé: vendredi 5 octobre 2018 18:32À: Afdeling Kwaliteit afdelingkwaliteit@sfam.euObjet: Klacht: SFAM is een ramp (CPTBE00523784-81)


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform