Geachte heer, mevrouw,Ik heb onderstaande klacht van u doorgestuurd gekregen. Helaas hebben wij op de naam en het adres van de betreffende klant geen contractnummer, telefoonnummer of emailadres terug kunnen vinden. Zou u mij enige contactgegevens door kunnen sturen zodat ik de klant kan contacteren en de klacht op kan lossen? Indien dit niet mogelijk is, zou u de klant dan willen verzoeken om mij een email te sturen op onderstaand emailadres? Ik vrees dat ik op dit moment namelijk weinig kan betekenen en de klant dus niet verder kan helpen.Ik hoop op korte termijn van u te mogen vernemen zodat ik het nodige kan doen.Vriendelijke groet,XXXXXAfdeling Kwaliteitafdelingkwaliteit@sfam.euwww.sfam.euDe: klachtenbox@test-aankoop.be klachtenbox@test-aankoop.beEnvoyé: vendredi 5 octobre 2018 18:32À: Afdeling Kwaliteit afdelingkwaliteit@sfam.euObjet: Klacht: SFAM is een ramp (CPTBE00523784-81)