Opgelicht door SFAM. Een drietal jaar terug kocht ik een smartphone bij Vandenborre en nam er een verzekering bij ter waarde van 5,9€/maand. Nu ontdekt ik (pas) dat SFAM sedert april 2023 aan die verzekering nieuwe diensten heeft toegevoegd waarop ik nooit heb ingetekend. Het betreft Pack Essentiel-SFAM, Pack Telephonie-SFAM en BUY BACK-SFAM. Het resultaat is walgelijk. 1500€ via valse domiciliëring van mijn rekening gehaald sedert april 2023. Ik heb de betalingen van de laatste 8 weken kunnen terugvorderen via mijn bank op 02/10/2023. Ik eis echter ook terugbetaling door SFAM van alle betalingen die gebeurden vòòr die voorbije 8 weken.Ik schakelde Sepastop reeds in. Zij stuurden een aangetekend schrijven naar SFAM ter stopzetting van alle contracten. Parallel stuurde ikzelf ook een aangetekend schrijven ter attentie van SFAM met de eis tot stopzetting en terugbetaling. Aansluitend wil ik Vandenborre meedelen dat ik het bijzonder betreur dat ze hun klanten niet zelf alarmeren over de malafide praktijken van hun (toenmalige?) productverzekeraar noch bijstaan in het verweer tegen SFAM. Vandenborre, uw akte van vertrouwen?