Terug

SFAM - Debiteren van de rekening voor ??

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

L. S.

Naar: Celside Insurance

10/05/2023

Beste, Blijkbaar loopt er nog een oude verzekering bij SFAM waar ik als betaler van geregistreerd ben. De bovenstaande referentie is de enige die ik heb. Ik ben niet zeker hoe oud deze is (of voor wat ze weer was) want ook in 2022 evenals 2021 betaalde ik telkens €191,88 (mijn rekening werd automatisch gedebiteerd). De vorige jaren heb ik er geen aandacht aan geschonken door een te drukke agenda. Ik wou ze in ieder geval onmiddellijk stopzetten. Mijn rekening werd in april 4x gedebiteerd voor 2 maal €15,99 en 2 maal €69,99 en ook nog gisteren voor weer €15,99 en €69,99 (totaal €257,94). Dit bedrag wil ik teruggestort krijgen. Ik heb in elk geval de domiciliëring onmiddellijk opgeschort en wou hen ook contacteren maar het bericht gaat niet door via de website. GroetenLuc. Smolders

Berichten (5)

L. S.

Naar: Celside Insurance

03/05/2023

Ik heb nog een debitering teruggevonden die op 19 april is gedaan voor een bedrag van €69,99 dus het totaal wordt €327,93. Ondertussen is het bericht via de website wel doorgegaan. Ik heb geprobeerd om hen ook telefonisch te bereiken maar na 7 minuten luisteren naar een stem zegt dat iedereen bezet is wordt de lijn verbroken.

Celside Insurance

Naar: L. S.

03/05/2023

DATA NOT AVAILABLE

L. S.

Naar: Celside Insurance

10/05/2023

Beste, ondertussen is er een week voorbij gegaan maar ik heb niets van jullie gehoord. Ik heb ondertussen de domiciliëringen via de bank teruggevraagd en deze ook opgeschort. Ik ga er dan ook van uit dat de verzekering hiermee is geannuleerd en dat het dossier zonder verder gevolg is afgesloten. GroetenLucien Smolders

L. S.

Naar: Celside Insurance

23/05/2023

Hallo,Ik heb op geen enkele van de vorige berichten een antwoord gekregen behalve op 3/5/2023 waarin gemeld werd dat men met mij contact ging opnemen. Ook geen reactie op mijn bericht van 10/5/2023 waarin ik meldde dat ik de domiciliëring had opgeschort en dat ik de betalingen van dit jaar aan mijn bank had teruggevraagd (en ondertussen ook ontvangen). Het zou hier over oude polissen kunnen gaan afgesloten destijds door Switch bij aankoop van een Apple-toestel of toestellen en dat op basis van incorrecte en onvolledige informatie verstrekt door hen. Bij de opschorting van de domiciliëringen werd de naam vermeld van mijn dochter Kristel Smolders (die in februari 2019 overleden is). Ik ga de onterechte bedragen van de vorige jaren (voor 2023) niet terugvragen zoals ik met die van dit jaar wel heb gedaan. Zoals al vermeld in mijn vorig bericht van 10/5/2023 zijn de verzekeringen geannuleerd en is het dossier zonder verder gevolg afgesloten.GroetenLucien Smolders

Celside Insurance

Naar: L. S.

23/05/2023

DATA NOT AVAILABLE


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform