Terug

SEVICE ONBESTAANDE

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

A. A.

Naar: Toyota Belgium

23/11/2022

Beste Lezer,Onlangs bied ik mijn auto aan bij Toyota garage Devos, Rekkem-Menen voor een olieverversing, oliefilter en eventueel luchtfilter. Hij heeft ook sparkplugs vervangen en andere wisselstukken! Oude wisselstukken niet gekregen!De auto vertoonde geen enkel gebrek. Ik rijd met mijn Corolla naar Kruisem. Bij de thuiskomst bij het parkeren valt de motor stil.Ik telefoneer naar de pechdienst van Toyota. Krijg een Hollands sprekende man aan de telefoon. Hij zou iemand sturen. Al 3 dagen wacht ik als zuster Anna op de pechverhelpingsdienst.Tezamen met mijn echtgenote hebben wij al 8 toyota's gehad.De contactdienst van Toyota WERKT NIET.Ik vind dit alles beneden alle peil. Klacht mag gerust gepubliceerd worden. En graag zou ik van Toyota Belgium een respons krijgen, hoe het probleem de wereld uitgaat.Veel vriendelijke groetjes,Isabelle Sezille de Mazancourt-August Andries

Berichten (1)

Toyota Belgium

Naar: A. A.

25/11/2022

Beste Mr. Andries,Wij zullen uw klachtverzoek ook doorsturen naar Eurocare op het adres vermeld in CC.Met vriendelijke groeten,Met vriendelijke groeten - Meilleures salutations - Best regards,Olivia BrancovianuCustomer RelationsTOYOTA BELGIUM LUXEMBOURGLexus BELGIUM LUXEMBOURGLeuvensesteenweg 369, 1932 Zaventem, BelgiumT0800 999 55Einfo@lexus.beE info@toyota.be


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform