Terug

Services probleem

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

P. M.

Naar: VANDEN BORRE

22/06/2023

Ik heb een kookfornuis besteld en deze zelf opgehaald bij de leverancier Vanden Borre. Tijdens het openen van de verpakking zag ik dat er beschadiging was aan het toestel .Ik ben direct gestopt bij het openen van de verpakking .Ik ben naar mijn leverancier gereden om dit te melden maar kreeg te horen dat ze voor mij niets konden doen .De reden was dat ik het zelf vervoerd had. Ik besef dat dit niet evident is maar dit direct afwimpelen daar heb ik het moeilijk mee.

Berichten (1)

VANDEN BORRE

Naar: P. M.

29/06/2023

Beste,Aangezien het toestel inderdaad zelf getransporteerd werd, en je nadien schade vaststelt aan het toestel, kunnen wij helaas geen aansprakelijkheid aanvaarden voor deze schade.Uit pure commerciele tegemoetkoming zijn wij wel bereid om je een waardebon van 25 euro aan te bieden. Een andere oplossing is er helaas niet.MvgCynthiaConsumentendienst02 334 00 00Vanden Borre - Voor 't leven


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform