Terug

serviceprogramma Mercedes

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

D. V.

Naar: Mercedes-Benz Belgium Luxembourg

05/08/2019

Beste.Na herhaaldelijk contact te hebben opgenomen met betrekking tot het stopzetten van mijn contract voor het serviceprogramma wegens de verkoop van mijn wagen Mercedes C-klasse Chass WDD 205036 1R 14 1829 ,heb ik een aangetekend schrijven met kopie van de koopovereenkomst en een kopie van mijn servicecontract verstuurd. Graag zou ik de bevestiging wensen te ontvangen van het contract meer betrekking tot paraaf 8.1.b meer bepaald ' indien het voertuig verkocht word of overgedragen werd aan derden.' Graag bevestiging via E-mail op danielvanhoof11@Hotmail.com.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform