Terug

Serviceprobleem

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Factuur

Klacht

W. D.

Naar: Eneco

05/09/2024

1. De medewerkers van Eneco geven tegenstrijdige info 2. De medewerkers van Eneco doen beloften die ze niet houden 3. In mei gevraagd om over te schakelen naar maandfactuur. Nog geen maandfactuur van juli ontvangen. We gaan zo terug naar jaarfactuur Ik wil hiervoor financiële compensatie

Berichten (1)

Eneco

Naar: W. D.

16/09/2024

Beste Walter,Ik bevestig dat we je maandelijkse afrekeningen voor juli en augustus hebben opgemaakt op 10 en 16 september 2024. In bijlage een kopie van je facturen. Onze excuses dat dit niet eerder mogelijk was. Je maandelijkse afrekening voor september zal in de loop van de maand oktober worden opgemaakt.Indien je nog verdere vragen of opmerkingen hebt, mag je me altijd contacteren. Ik help je graag verder!Ik wens je nog een prettige dag toe!Met vriendelijke groeten,Tom Customer Relations Exception Complaint HandlingBattelsesteenweg 455/I 2800 Mechelen eneco.be Klimaatneutraal in 2035. We doen het nu. Dit e-mailbericht is bestemd voor de geadresseerde(n) en kan vertrouwelijk zijn. Als dit bericht niet voor u bestemd is, wordt u vriendelijk verzocht dit aan de afzender te melden en het bericht te verwijderen.Van: klachten@notify.test-aankoop.be klachten@notify.test-aankoop.be Namens klachten@test-aankoop.beVerzonden: donderdag 5 september 2024 17:15Aan: FM_externalcomplaints FM_externalcomplaints@eneco.comOnderwerp: Serviceprobleem‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform