Geachte heer/mevrouw,
Ik ben klant aan Orange een mobiele telefoon, en internet.
Op 18 december 2025 ontdekte ik dat mijn uitgaande gesprekken geblokkeerd waren. Na controle bleek dat de factuur voor november 2025 nog niet betaald was. Deze factuur is nu direct betaald.
Ik heb de 5000-service Orange gebeld en gemeld dat mijn mobiele verbinding geblokkeerd was. De uitleg was dat de service pas hersteld zou worden nadat de betaling door het systeem verwerkt was.
Ik zal de komende 2-4 dagen geen mobiele of internetverbinding hebben, aangezien het weekend - misschien zelfs tot maandag?!
Ik stel echter vast dat deze diensten tot op heden nog niet geactiveerd zijn.
Alles is betaald. De maand december is betaald. Ik vind dat in onze moderne maatschappij, waar diensten snel en via mobiele apparaten beschikbaar zijn, een dergelijke onderbreking van de dienstverlening onacceptabel is.
Deze vertraging heeft geleid tot paniekaanvallen en angst. Ik heb geen mobiele telefoon- of internetverbinding met de rest van de wereld en ik woon alleen. Ik kan geen contact opnemen met mijn arts, mijn familie of mijn vrienden. Dit is schandalig!
Daarom verzoek ik u de relevante diensten onmiddellijk en uiterlijk binnen één dag te activeren.
Met vriendelijke groet,
A. Popova