Terug

service

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

W. V.

Naar: Telenet

18/04/2025

Geachte, Ik neem contact op met u in verband met aanhoudende problemen met mijn internetverbinding bij Telenet, gecombineerd met een bijzonder frustrerende ervaring met hun klantendienst. Deze week viel het internet bij ons thuis al meerdere keren uit, telkens voor minstens 25 minuten. Gisteren heb ik Telenet gecontacteerd. Ik werd drie keer doorverbonden en moest telkens mijn verhaal helemaal opnieuw doen. Wat me nog het meest verbaasde, was dat ik drie verschillende verklaringen kreeg: voor de ene medewerker ging het om een algemeen probleem, een andere sprak van een slechte lijn en stelde een technieker voor. Uiteindelijk kwam er in de namiddag een technieker langs, die vaststelde dat de modem de oorzaak was en vervangen moest worden. Gisterenavond leek alles weer normaal te werken, maar vanochtend viel het internet opnieuw uit – alweer voor ongeveer 25 minuten. Toen ik opnieuw Telenet belde, kreeg ik opnieuw te horen dat het om een algemeen probleem ging. Wij betalen bijna 200 euro per maand voor onze Telenet-diensten. Dat is een aanzienlijk bedrag, waarvoor ik minstens een stabiele internetverbinding en professionele ondersteuning mag verwachten. Toen ik vroeg naar een mogelijke compensatie voor de aanhoudende problemen, werd me gezegd dat Telenet bij “algemene problemen” nooit compensatie voorziet. Dat vind ik bijzonder onredelijk. Wat me bovendien zorgen baart, is dat wanneer je online naar de reviews over Telenet kijkt, het bedrijf zeer slecht scoort. Ik vraag me af hoe het kan dat een telecomspeler van deze omvang zo’n slechte service blijft leveren zonder dat daar tegen opgetreden wordt. Wordt hier toezicht op gehouden? En zijn er stappen die u kan ondernemen of die ik als consument kan zetten? Ik hoop op uw steun en advies. Alvast hartelijk dank om deze melding te bekijken. Met vriendelijke groet,

Berichten (1)

Telenet

Naar: W. V.

24/04/2025

Is deze e-mail niet goed leesbaar? Hierwel.CaseId: S-36561364 Beste, Wij kunnen u hierbij melden dat de vraag van mevrouw Vleugels werd beantwoord. Met vriendelijke groeten, Kristof Telenet Customer Relations© Telenet BV maatschappelijke zetel: Liersesteenweg4,2800Mechelen,België telenet.be tel. +32 (0) 15 66 66 66 KBO/BTW(BE)0473.416.418 RPR Antwerpen, afd.Mechelen IBAN BE11 4050 5046 1148 statementAlgemene voorwaarden


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform