Terug

Service Van Marcke

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

M. V.

Naar: VAN MARCKE

08/01/2024

Op 29/11 heb ik een melding gemaakt dat mijn boiler stuk is bij Van Marcke. Op 6/12 belde ze mij dat er op 7/12 iemand kwam voor te kijken wat er aan de hand is. Foutmelding ventilatortje stuk in boiler. Installateur geweest op 7/12. Meneer zei dat hij ging terug komen die vrijdag ofwel maandag, dinsdag de week daarop. Niemand meer gezien of gehoord. 18/12 factuur gekregen. Gemeld dat mijn boiler nog steeds niet gemaakt is. De vraag gekregen om mijn adres te sturen. Dit zo gedaan. Vermeld dat ik die rekening ook niet betaal voor mijn boiler gemaakt is. Nu vandaag op 8/01 nog steeds geen antwoord gekregen. Op 7/01 mail gestuurd in de avond en daar ook geen antwoord op. Het is onmenselijk om mensen zo in de koud te laten zitten! Ik heb ook huisdieren die in de koud moeten zitten. Mijn energiefactuur zal voor elektriciteit zal goed omhoog gaan nu ik verwarm met elektrische vuurtjes! Verschrikkelijk is het in deze temperaturen. Ook papier als bevestiging dat er een installateur is geweest is ondertekend door de installateur zelf! ( zogenaamd heb ik dit getekend maar ik was niet aanwezig en mijn vader heeft ook niets getekend).


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform