Als klant zijnde van Telenet heb ik mijn minderjarige kinderen onder een abonnement.
Vandaag konden mij kinderen niet meer bellen of gebeld worden. Mijn betalingen zijn in orde. Ik ben niet achterstallig met betalingen.
Mijn eerste telefonisch gesprek omtrent dit probleem zou een oplossing voorzien. Deze man was (of leek) erg helpend.
Mijn kinderen zouden hun telefoon gedurende 5 minuten 'on hold ' moeten zetten en daarna terug inloggen met hun pin code. Uiteindelijk lukte dit niet.
Ik vroeg de naam van deze medewerker ('just in case') en op dat moment werd de verbinding verbroken (?).
Hopelijk kunt u de geschiedenis van dit gesprek nagaan.
Ik belde vervolgens opnieuw naar het nummer zoals de eerste (verbroken) medewerker me had voorgesteld indien dit niet zou lukken. Deze tweede 'bereidwillige' medemerker haakte in wanneer ik zijn naam vroeg (net als de eerste)....(?) Hij vertelde me net voor deze 'verbreking' dat de verbinding 'weg viel'. Deze verbinding is wel aan 'Telenet'. Er werd 'afgehaakt'.
Hopelijk kunt u de geschiedenis van dit gesprek nagaan.
Ik probeerde opnieuw en als derde kreeg ik een medewerkster aan de lijn die best verbaal agressief was en ook onmiddellijk inhaakte wanneer ik haar naam vroeg (?) Ook deze mevrouw vertelde me -na het vragen van haar naam- dat de verbinding 'weg viel'. De verbinding is wel aan Telenet. Opnieuw afgehaakt dus.
Straf toch dat telkens de verbinding 'hapert' terwijl ik vraag om de naam van de medewerker?
Gek dat ik een ca 180 euro /maand betaal en iedereen bij Telenet de haak opgooit wanneer er een probleem is...
Ik ben niet geholpen. Absoluut niet.
Ik weet niet wat te doen. Ik wens dat mijn minderjarige kinderen me kunnen bereiken 'in geval van' en ik hen...
Mvg
Inez Wuyts