Terug

service probleem

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

D. D.

Naar: ING - Bank and kantoren

30/01/2024

Beste, op 11 december werd een attest van erfopvolging bezorgd aan ING. We zijn inmiddels 7 weken verder en ontvingen geen enkele reactie tot nu toe wanneer dit dossier kan worden afgehandeld, dit ondanks verschillende reminders.Ter info, op hetzelfde tijdstip werd hetzelfde attest van erfopvolging bezorgd aan een ander bank. Deze andere bank kon hun dossier volledig afronden op 9 januari jl.

Berichten (1)

ING - Bank and kantoren

Naar: D. D.

09/02/2024

Geachte heer De Deyn,Wij bieden u onze oprechte verontschuldigingen voor de ondervonden hinder.Een incident met het opsturen van de brieven ligt aan de basis van deze situatie.De verantwoordelijke medewerkers stellen alles in het werk om een dergelijk spijtig voorval te voorkomen.Uw kantoor werd hiervan op de hoogte gebracht en de medewerkster heeft u hieromtrent reeds een bericht verstuurd.Bij wijze van commerciele tussenkomst werden de kosten vanEur 151,25 vandaag op de rekeningBE61 XXXX XXXX XX17 terugbetaald.Wij hopen dat u alsnog overtuigd blijft van onze intentie u een optimale service aan te bieden.Met vriendelijke groeten,ING Client ServicesT+32 2 547 61 02ING Belgique.be klachtenbox@test-aankoop.beEnvoyé: mardi 30 janvier 2024 19:50À: BE-COMPLAINT MGT-Klachten klachten@ing.beObjet: CPTBE01961562-28------------------------------------------------------------------------------------------ATTENTION:This e-mail is private, confidential and intended only for the addressee(s). It shall not constitute any commitment for ING Belgium unless expressly agreed otherwise in a written agreement. If you are not the intended recipient, please inform the sender of this message and delete it immediately. Messages and attachments are scanned for all viruses known. If this message contains password-protected attachments, the files have NOT been scanned for viruses by the ING mail domain. Always scan attachments before opening them.ING Belgique SA - Banque-PreteurING Belgie NV - Bank/Kredietgever, Avenue Marnix/Marnixlaan 24, B-1000 Brussel/Bruxelles - TVA/BTW BE0403.200.393 - BIC BBRUBEBB - Rekening/Compte: BE45 3109 1560 2789.Courtier d'assurances inscrit a la FSMA sous le numero 12381 AVerzekeringsmakelaar ingeschreven bij de FSMA onder het nr. 12381A.General information regarding ING Belgium and its services is available on www.ing.beClick here for more information on investments.Click here for more information on our professional credits. ------------------------------------------------------------------------------------------ATTENTION:This e-mail is private, confidential and intended only for the addressee(s). It shall not constitute any commitment for ING Belgium unless expressly agreed otherwise in a written agreement. If you are not the intended recipient, please inform the sender of this message and delete it immediately. Messages and attachments are scanned for all viruses known. If this message contains password-protected attachments, the files have NOT been scanned for viruses by the ING mail domain. Always scan attachments before opening them.ING Belgique SA - Banque-PreteurING Belgie NV - Bank/Kredietgever, Avenue Marnix/Marnixlaan 24, B-1000 Brussel/Bruxelles - TVA/BTW BE0403.200.393 - BIC BBRUBEBB - Rekening/Compte: BE45 3109 1560 2789.Courtier d'assurances inscrit a la FSMA sous le numero 12381 AVerzekeringsmakelaar ingeschreven bij de FSMA onder het nr. 12381A.General information regarding ING Belgium and its services is available on www.ing.beClick here for more information on investments.Click here for more information on our professional credits.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform