Terug

service probleem

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

D. D.

Naar: ING - Bank and kantoren

18/07/2023

Beste, mijn 91 jarige moeder en houder van een ING bankrekening heeft een zorgvolmacht opgesteld met mezelf als lasthebber. Een kopie hiervan werd bezorgd aan ING.Op 27 juni vraag ik voor een afspraak vast te leggen in een ING kantoor in de buurt, teneinde alle formaliteiten vast te leggen zodat ik toegang krijg tot de bankgegevens van mijn moeder. Men stelt een afspraak voor voor 19 juli, ttz 3 weken na aanvraag.Ik neem dan maar contact met het ING bankkantoor waar mijn moeder haar ING rekening heeft. Een afspraak op kantoor wordt geacht niet nodig te zijn doch men wil vooraf nog de eigen juridische dienst contacteren.Na meer dan 1 week heb ik nog steeds geen feedback.Inmiddels komen de fakturen binnen, dien ik allerlei financiele gegevens bezorgen aan overheidsdiensten, doch ING neemt alle tijd voor de afhandeling van wat bij een andere bankgroep binnen 24 uur kan geregeld worden.HELP!dirk

Berichten (4)

D. D.

Naar: ING - Bank and kantoren

07/08/2023

Klacht is inmiddels afgesloten dankzij een medewerkster die efficient te werk ging en alles intern regelde (weliswaar zeer laat en na vele emails)Blijft de indruk dat ING interne administratie vierkant draait. Laten we hier op houden.Jullie Net Promoter Score is 1.

D. D.

Naar: ING - Bank and kantoren

07/08/2023

Klacht is inmiddels afgesloten dankzij een medewerkster die efficient te werk ging en alles intern regelde (weliswaar zeer laat en na vele emails)Blijft de indruk dat ING interne administratie vierkant draait. Laten we hier op houden.Jullie Net Promoter Score is 1.

ING - Bank and kantoren

Naar: D. D.

18/08/2023

DATA NOT AVAILABLE

ING - Bank and kantoren

Naar: D. D.

18/08/2023

Geachte heer De Deyn,Uw bij Testaankoop ingediende klacht is voor analyse en reactie naar ons verzonden.Het spijt ons te lezen dat u niet tevreden bent over de dienstverlening van ING bij het aanvragen van een volmacht voor de rekening van uw moeder, mevrouw Juliette De Backer. We begrijpen dat de tijd voor het maken van een afspraak, te lang kan lijken. Deze tijd is echter willekeurig en hangt af van bestaande aanvragen om een afspraak te maken, het aanwezige personeel in het kantoor, enz.Na analyse stellen we vast dat de volmachtaanvraag op basis van een notarieel mandaat werd opgesteld. Dit document kan niet in een kantoor worden behandeld en de procedure voor het opstellen van de volmacht duurt inderdaad langer. Deze is nu echter afgerond.Gezien het bovenstaande willen wij onze excuses aanbieden voor de vertraging bij de afhandeling van uw aanvraag.Na analyse stellen we vast dat uw moeder is overleden. We willen u daarom ook onze oprechte deelneming betuigen.Hoogachtend,Customer CareClient ServicesT+32 2 547 61 02Mailbox FR plaintes@ing.beMailbox NL klachten@ing.beING BelgiqueCours-Saint-Michel, 60, 1040 Etterbeek ------------------------------------------------------------------------------------------ATTENTION:This e-mail is private, confidential and intended only for the addressee(s). It shall not constitute any commitment for ING Belgium unless expressly agreed otherwise in a written agreement. If you are not the intended recipient, please inform the sender of this message and delete it immediately. Messages and attachments are scanned for all viruses known. If this message contains password-protected attachments, the files have NOT been scanned for viruses by the ING mail domain. Always scan attachments before opening them.ING Belgique SA - Banque-PreteurING Belgie NV - Bank/Kredietgever, Avenue Marnix/Marnixlaan 24, B-1000 Brussel/Bruxelles - TVA/BTW BE0403.200.393 - BIC BBRUBEBB - Rekening/Compte: BE45 3109 1560 2789.Courtier d'assurances inscrit a la FSMA sous le numero 12381 AVerzekeringsmakelaar ingeschreven bij de FSMA onder het nr. 12381A.General information regarding ING Belgium and its services is available on www.ing.beClick here for more information on investments.Click here for more information on our professional credits.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform