Terug

Service na verkoop

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

J. V.

Naar: Bikester.be

15/10/2019

Beste,ik kocht op 25/07/2019 online op de website van Bikester.nl, een e-bike van het merk Cube.het gaat hier over een Cube Town Hybrid ONE 400 E-stadsfiets Easy Entry zwart (Framemaat: 50 cm (28))ik kwam hierbij tot de beslissng van mijn aankoop, aangezien deze E-bike door Test-Aankoop omschreven werd als beste koop en beste van de test.nu blijkt dat de fiest,vanaf de dag van levering problemen heeft bij de versnellingen. niet zo aangenaam bij een splinternieuwe aankoop die toch al wat budget kost.ik had al snel contact opgenomen via de klantendienst dat er iets verkeerd was met de versnellingen, deze vallen steeds terug in een lagere versnelling tijdens het trappen, er werd een procedure opgestart om de klacht te onderzoeken, waar ik dan ook de nodige zaken heb voor in orde gebracht , betreffende het invullen van de vragen die via e-mail werden gesteld.uiteindelijk word ik van de klantenservice van Bikester.nl (via mail) op de hoogte gebracht dat waarschijnlijk de versnellingen van de fiets niet goed afgesteld zouden zijn, en dat ik daarvoor naar een fietsenwinkel moet stappen om dit probleem, waar in princiepe Bikster.nl , verantwoordelijk voor is bij de verkoop van een nieuwe fiets, te laten oplossen.hierbij werd alsook vermeld dat Bikster.nl de reparatie zou vergoeden tot maximaal 30 euro.Bij deze vind ik het niet kunnen dat ik hiervoor zelf nog verder van het kastje naar de muur word gestuurd. en zou ik graag willen dat Bikester.nl hiervoor zelf de verantwoordelijkheid opneemt om dit probleem op te lossen.ik kocht in volle vertrouwen bij Bikester.nl een nieuwe E-bike, naar de recentie (resultaten van de test met elektrice fietsen) van Test-Aankoop. Dan verwacht ik ook dat deze voor de levering afgesteld en in orde gezet werd.Het is niet aan mezelf als klant om hier nog zelf het achternageloop voor te doen.hierbij wil ik graag dat de herstelling zelf door Bikester.nl gedaan wordt, ofwel dat deze fiets terug genomen wordt en een nieuwe wordt geleverd die wel in de juiste staat funcioneerd.Met Vriendelijke GroetenJoachim


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform