Terug

Service na verkoop

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

L. C.

Naar: PEUGEOT

18/08/2017

Bij levering van de nieuwe camionette bleek deze niet aan mijn verwachtingen te voldoen omdat de laadhoogte een pak hoger was dan mijn vorige identieke camionette.De concessiehouder erkende dit probleem en zou een oplossing zoeken en mij hiervan op de hoogt houden. Telkens opnieuw moest ik zelf contact opnemen via mail of een bezoek brengen aan de garage.Altijd hetzelfde antwoord ik ben er mee bezig en hou u op de hoogte. Na drie maanden!!!! ging ik de garage binnen om een duidelijk antwoord te krijgen. Doodleuk zei men mij dat hij dit niet ging oplossen, die draaide zich om, ging zijn kantoor binnen en sloot de deur. Daar sta je dan als klant alleen in de showroom. Voor mij is het een marteling om te werken met deze wagen, ik heb dat meermaals duidelijk gemaakt. Men heeft mij drie maanden aan het lijntje gehouden en de beloftes om het op te lossen ingetrokken. Ik heb daarna contact opgenomen met de klantendienst van Peugeot en daar stuurde men een kort mail terug dit is een conflict tussen klant en verkoper. Wat kan je dan als klant nog doen als men je gewoon in de kou laat staan met je probleem. Ik heb dit nog nooit meegemaakt en hoop alsnog op een oplossing. Grtjes Luc


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform