Terug

service klacht en factuur klacht

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

K. M.

Naar: Mercedes-Benz Belgium Luxembourg

16/02/2021

Ik heb verschillende keren beschrijven aan de klantendienst van deze maatschappij ivm de probleem van mijn lamp op de passenger seat van mijn auto en hoe een van medewerkers mij een afspraak willen laten maken omdat een foutje zit in de zetel en dat leidt tot de niet branding van de lampe op de dashboard. Eindelijk heeft iemand mij wijs gemaakt dat er is helemaal niks mis met mijn auto. De medewerker heeft ook gezegd dat ik moest rekenen van 300 euro tot 3000 euro voor een nazicht en reparatie van de geblust lamp.Ik heb een enorme factuur betaald op 19/11/2020 toen mijn auto was in hun garage voor een jaarlijkse onderhoud.Mijn klacht was niet behandelde en van hun klanten dienst krijg ik te horen dat deze maatschappij wil mijn auto niet meer behandelen. Ik eis ook dat de maatschappij mij de factuur terugbetaalde omdat ik ben harassed geweest en hebben niemand kunnen voeren in mijn auto omdat ik dacht dat iets mis was met mijn airbag door hun fout beslissing. Het is niet de eerste keer dat ik zo slecht behandelde ben geweest door hun medewerker en loop enorme mentaal en emotioneel schade.

Berichten (3)

Mercedes-Benz Belgium Luxembourg

Naar: K. M.

16/02/2021

Beste,Momenteel ben ik afwezig t.e.m. woensdag 15 februari en even niet bereikbaar. Voor dringende zaken betreffende Naverkoop kan u contact opnemen via het mailadres service.mbantwerpen@daimler.comMet vriendelijke groeten,Taildeman PeterIf you are not the addressee, please inform us immediately that you have received this e-mail by mistake, and delete it. We thank you for your support.

K. M.

Naar: Mercedes-Benz Belgium Luxembourg

03/03/2021

Ik heb nog geen oplossing ontvangen laat staan een antwoord- dit is helemaal nit verantwoordelijk !

Mercedes-Benz Belgium Luxembourg

Naar: K. M.

22/03/2021

Beste,Wij hebben klant meermaals telefonisch melding gemaakt om afspraak te maken in onze werkplaats voor een eventuele diagnose. Klant had een afspraak maar heeft deze op eigen initiatief geannuleerd.Wanneer wij klant terug aan de lijn hadden gaf deze melding dat wagen reeds was binnen geweest bij een MB dealer in Brasschaat en probleem is opgelost. Mevrouw wou een commerciele tussenkomst op deze doorgang en gaf aan mij desbetreffende factuur door te sturen.In mail in bijlage geeft mevrouw aan niet meer over een copy van desbetreffende factuur te bezitten. Zelf even contact opgenomen met MB dealer in Brasschaat. Blijkt dat er geen factuur is gemaakt aan de klant.Om deze redenen ook melding gegeven dat wij factuur niet kunnen vergoeden daar er geen initiele factuur aan de klant is gemaakt. Klant hiervan op de hoogte gebracht (mail in bijlage)Kind regardsMit freundlichen Gra¼aŸenMet vriendelijke groetenCordialement,------------------------------------------------- Peter TaildemanAfter Sales ManagerMercedes-Benz Antwerpen NV/SA Filiaal van Mercedes-Benz Belgium Luxembourg NV Plantin Moretuslei 3212140 Borgerhout (Antwerpen)Tel +32 (0) 3 270 05 04Fax +32 (0) 3 270 05 10@ peter.taildeman@daimler.comWebsites www.antwerpen.mercedes-benz.be If you are not the addressee, please inform us immediately that you have received this e-mail by mistake, and delete it. We thank you for your support.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform