Terug

Service Ketel garantie

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

M. V.

Naar: Luminus

27/12/2018

Ik betaal maandelijks voor de Ketel garantie. Die belooft mij binnen de 24u te helpen om mijn ketel te herstellen. Op 7/12 belde ik drie maal. Uiteindelijk is er een technieker gekomen die de aansteker van mijn ketel verving. Probleem was daarmee niet opgelost. Ik belde terug naar Luminus. Ik werd van het kastje naar de muur gestuurd. De een zei dat ik een tweede interventie moest aanvragen, de ander zei dat ze geen tweede interventie mochten aanmaken. Ik vind sowieso dat een interventie pas telt als het probleem ook werkelijk verholpen is. Uiteindelijk moest ik zelf de technieker terug opbellen. Die kwam onder dezelfde interventie nogmaals, dit keer om de gasblok te vervangen. Diezelfde avond kreeg ik nog steeds dezelfde foutmelding op mijn ketel. Probleem dus niet verholpen. Ondertussen zit ik waarschijnlijk al boven de 250 euro aan wisselstukken die in mijn garantie gedekt zijn. Ik weet het niet want niemand heeft mij gezegd hoeveel die stukken kosten. We zijn ondertussen bijna een maand verder en ik bel weer naar Luminus om te laten weten dat ik nog steeds niet geholpen ben. Voor de zoveelste keer geef ik mijn klantennummer, wordt er gebeld naar de achterliggende dienst en wordt de verbinding gewoon verbroken. Niemand die mij terugbelt. Dit heb ik vandaag dus 4 keer gedaan. Bellen, mijn klantennummer opgeven en iemand aan de lijn hebben die mij zegt dat ze niets meer voor mij kunnen doen dan noteren dat ik ontevreden ben. Ik krijg het nummer van een technieker en ik moet bellen. Ik moet dus zelf nog altijd rondbellen en voorlopig ben ik nog steeds niet geholpen!


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform