Terug

service en Prior

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

R. G.

Naar: bpost

30/10/2023

Mijn echtgenote verzamelt postzegels. Ze heeft nog veel onafgestempelde zegels dubbel. Daarom schrijft ze bijna wekelijks een brief naar zichzelf. Op die brief plakt ze naast een priorzegel ook enkele nog geldige zegels. Bedoeling: Na ontvangst heeft ze dus de gewenste afgestempelde zegels in haar bezit. Probleem 1: Een op de twee brieven komen onafgestempeld bij ons toe.Probleem 2: Het is uiterst zelden dat de brieven na één dag toekomen. Soms duurt het zelfs een volle week tot 14 dagen.Probleem 3: Als we dan naar het postkantoor gaan om die brieven wel af te laten stempelen is het afhankelijk van de postbediende. Sommige doen dat probleemloos. Er is nl op die enveloppe een geel/rode code te zien. Het is dus duidelijk dat de brieven wel verstuurd werden, maar dat de zegels niet afgestempeld werden. Er zijn ook postbedienden die verklaren dat ze niet de bevoegdheid hebben om dat te doen. Een keer was het zelfs de postmeester die dat vertelde. Een duidelijke leugen want na navraag bleek dat ze dat alleen maar mogen weigeren als het druk is. Concreet: kan test aankoop bij BPost eens de post doorlichten. Ze vragen nl. meer geld voor een Prior zegel maar één op de twee komt niet op tijd, toch moeten we daarvoor extra betalen. Is het met dat extra geld dat ze de CEO een wedde geven van 220000 euro?

Berichten (1)

bpost

Naar: R. G.

30/10/2023

REF 1-51401213450Beste klant,We hebben kennis genomen van uw ruime uiteenzetting, blijkt evenwel dat u hieromtrent nog geen klacht hebt ingediend bij de klantendienst van bpost.Om een optimale opvolging van uw dossier te verzekeren, nodigen wij u uit om contact met hen op te nemen, dan nemen de adviseurs van de klantendienst van bpost uw verzoek in behandeling.U kunt de klantendienst telefonisch bereiken op 02 201 23 45 of via het contactformulier: www.bpost.be/nl/faqs.Met vriendelijke groeten,MarcbpostAnspachlaan 1 bus 11000 Brussel CAUTION: This email originated from outside of the organization. Do not click links or open attachments unless you can confirm the sender and know the content is safe. Use your Outlook Hoxhunt button to report undesired mail. Thank you.___________________En cas de réponse, ne pas supprimer le code suivant/ In geval van antwoorden, de volgende code niet verwijderen/ In case of reply, do not delete the following code: [THREAD ID:1-NM2UTYY]


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform