Beste Sandra,Bedankt voor je reactie op onze klacht. Het gaat blijkbaar beter via Testaankoop want op onze e-mail naar Krëfel van 01/08/2023 hebben wij spijtig genoeg nog geen antwoord gekregen.Jullie hebben nu een feedback over de garantie gegeven. OK, maar dit was niet het belangkrijkste punt van onze klacht en onze initiële e-mail.In de kostenramming die jullie doorgestuurd hebben, bedragen de kosten voor de “herstelling” : 93,65 €In dit geval ging het niet echt over een “herstelling” maar wel over een vervanging van de capsulehouder.Aangezien zo een capsulehouder perfect door een particulier rechtstreeks bij de producent (Krüps) online kan besteld worden, voor slechts 26,40 € (+ 5,50 € voor levering aan huis), vroegen wij aan Krëfel ook om een uitleg tegeven, voor het enorme prijsverschil tussen hun ‘herstellingskost” (93,65 €) en de prijs die wij als particulier, rechtstreeks bij krüps hebben betaald (26,40 € + 5,50 € voor levering aan huis= 31,90 €) . De herstellingskost is maar liefst bijna een verdriedubbeling van de prijs die wij uiteindelijk betaalden bij Krüps, en het stuk werd bovendien aan huis geleverd!!! .....maar hierover werd in hun antwoord echter in alle talen gezwegen! Het is dan ook vooral dit feit dat wij aanklagen. De consument wordt hier toch wel bedrogen.We vinden het ook spijtig, dat de verkoper die het defecte stuk in ontvangst nam, ons niet verwittigde, dat de herstelling(of vervanging) van dat stuk NIET onder de garantie viel, waardoor wij onnodig tijd verloren hebben. Dit is helemaal geen service!Aan Testaankoop vragen wij om ons verhaal te delen zodat alle klanten van Krëfel op de hoogte zijn van hun “klantendienst” en overdreven “herstellingskosten”.Groeten,Myriam en Philippe Hauglustaine-Somers