Beste, ik heb op 15 januari 2021 de klantendienst van Lidl Belgium laten weten dat de aangekocht stofzuiger (SiverCrest cordless vacuum cleaner) dd.28/08/2020 problemen ondervond aan de aan-/uitknop. De knop werkte niet meer.Diezelfde dag kreeg ik een e-mail terug met als referentienummer 56811115 dat mijn dossier werd doorgegeven aan de dienst na verkoop van de leverancier (Hoyer BEL) met het verzoek mij zo spoedig mogelijk te contacteren met een oplossing.Had ook telefonisch contact genomen bij klantendienst Lidl op gratis nummer 080073520 op 17/02 en 24/02. Zonder verder gevolg.Op 27/02 heb ik naar Hoyer@lidl.be (adres stond geschreven in boekje van de handleiding betreft servicedienst) een email geschreven waarvan ik enkele minuten later terug een email had ontvangen met referentienummer 57835628. Hierin werd bevestigd dat ze mijn email goed hadden ontvangen en mijn bericht in behandeling nemen en zo snel mogelijk een inhoudelijke reactie van hun mag ontvangen. Tot op heden werd ik nog steeds niet gecontacteerd via telefoon of e-mail door de bovengenoemde firma en heb ook speciaal aandacht gevestigd in de spammails. Ik begrijp maar al te goed dat door drukte, corona omstandigheden enz. de reactietijd wat langer kan zijn maar dit vind ik persoonlijk niet van meewerkende aard.Ik wil hoe dan ook gebruik maken van de rechten die er zijn in dit geval de garantie van 2 jaar.Ik ben in bezit van aankoopbewijs en kan bewijzen dat ik telefonisch contact heb gehad.Ik hoop op een spoedige oplossing.Met vriendelijke groeten,