Terug

Service dienst werkt niet mee

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

P. G.

Naar: LIDL BELGIUM

04/03/2021

Beste, ik heb op 15 januari 2021 de klantendienst van Lidl Belgium laten weten dat de aangekocht stofzuiger (SiverCrest cordless vacuum cleaner) dd.28/08/2020 problemen ondervond aan de aan-/uitknop. De knop werkte niet meer.Diezelfde dag kreeg ik een e-mail terug met als referentienummer 56811115 dat mijn dossier werd doorgegeven aan de dienst na verkoop van de leverancier (Hoyer BEL) met het verzoek mij zo spoedig mogelijk te contacteren met een oplossing.Had ook telefonisch contact genomen bij klantendienst Lidl op gratis nummer 080073520 op 17/02 en 24/02. Zonder verder gevolg.Op 27/02 heb ik naar Hoyer@lidl.be (adres stond geschreven in boekje van de handleiding betreft servicedienst) een email geschreven waarvan ik enkele minuten later terug een email had ontvangen met referentienummer 57835628. Hierin werd bevestigd dat ze mijn email goed hadden ontvangen en mijn bericht in behandeling nemen en zo snel mogelijk een inhoudelijke reactie van hun mag ontvangen. Tot op heden werd ik nog steeds niet gecontacteerd via telefoon of e-mail door de bovengenoemde firma en heb ook speciaal aandacht gevestigd in de spammails. Ik begrijp maar al te goed dat door drukte, corona omstandigheden enz. de reactietijd wat langer kan zijn maar dit vind ik persoonlijk niet van meewerkende aard.Ik wil hoe dan ook gebruik maken van de rechten die er zijn in dit geval de garantie van 2 jaar.Ik ben in bezit van aankoopbewijs en kan bewijzen dat ik telefonisch contact heb gehad.Ik hoop op een spoedige oplossing.Met vriendelijke groeten,

Berichten (2)

P. G.

Naar: LIDL BELGIUM

13/03/2021

Ik heb vorige week van firma Hoyer een email gekregen dat ik via de bijlage in handleidi g van blz 69 tot blz72 moest nakijken. Heb dat gedaan maar gezien mogelijk de oorzaak aan schakelaar ligthen ik hun via email terug laten weten dat alles in orde is hetgeen zij vroegen maar dat de oorzaak elicht ligt aan de schakelaar. Tot op heden nog steeds niks gehoord van Hoyer.MvgPatrick

LIDL BELGIUM

Naar: P. G.

18/03/2021

18 Maart 2021 Referentienummer: 56811115 Beste collega,Beste, Wij kregen van u een mail over een klacht me referentie CPTBE01216059-67 van mr. Patrick Geladi. Wij hebben deze klant op 17 maart gecontacteerd om te vragen of hij geholpen was en of we nog iets konden doen voor hem. Daarop kregen we de reactie dat hij nog niet geholpen was en dat hij u zou contacteren . Wij helpen deze klant verder. Met vriendelijke groeten, Annelies Lidl Klantendienst Bij het verwerken van uw verzoek verwerken wij uw persoonlijke gegevens. De juridische informatie over gegevensbescherming vindt u hier. Klik hier voor onze privacy cookie verklaring. ref:00D58000000K3E6.5001t00000Z8hdw:ref


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform