Beste, ik bestelde op 7 augustus een gsm bij coolblue. Volgens de website wordt deze op 8 augustus geleverd. Dit was niet het geval. Op 10 augustus nog steeds niet ontvangen. Meerdere malen gebeld naar coolblue. Tijdens het wachten werd de lijn ook een paar keer dichtgelegd zonder iemand gesproken te hebben. Contact opgenomen met bpost. die zei dat er een technisch probleem was en we contact moeten opnemen met coolblue. Paar keer gesproken met coolblue en altijd de uitleg dat we nog even moeten wachten. Als de gsm op 14 augustus nog niet geleverd was, moesten we nog eens bellen. Natuurlijk op 14 augustus nog niets ontvangen want we wisten dat bpost het pakje niet meer had. Uiteindelijk vrijdag 14 augustus een papier ingevuld van pakje verloren. Nu zijn we 10 dagen verder (na initiële bestelling) en nog steeds geen pakje ontvangen. Na halve dag uiteindelijk terug antwoord van coolblue. Blijkbaar duurt het nog eens 5 werkdagen voordat het pakje verloren formulier verwerkt is. Ik stelde voor dat ik ondertussen de gsm al kon afhalen in 1 van de coolblue winkels, maar dat is blijkbaar ook niet mogelijk. Dus ik zit zeker nog een week zonder gsm. Dat zijn dan minimum 15 dagen terwijl er op de site staat volgende dag in huis.De service van coolblue is ook niet wat het moet zijn. We hebben elke dag iemand anders aan de lijn. Niemand die je ticket opvolgt. Je moet zelf altijd contact opnemen want anders weet je van niets.