SR 1-11271110634Geachte heer,Geachte mevrouw,De klacht van mevrouw Sylvie Schepens omtrent de service bij afsluiting van een Bpaid kaart,nummer100/0651/66149, werd aan onze dienst overgemaakt voor verdere behandeling.Wij namen hiervoor contact op met Bpaid om dit verder te laten onderzoeken.Onze collega's van Bpaid lieten ons woensdag weten dat zij het nodige deden om het bedrag op de rekening van de klant over te schrijven.Het geld zal eersaags op de rekening van de klant staan.Indien de klant nog een probleem zou ervaren, kan zij dit steeds melden via:www.bpost2.be/webform/bpaid_2/PROD/nl/index.php?_ga=2.216126102.1635966572.1516954706-1871649360.1488286570Hopende u hiermee voldoende te hebben gea¯nformeerd, verblijf ik,Met vriendelijke groeten,Linda SERVRANCKXCustomer Service ExpertbpostMuntcenter1000 Brussel