Terug

Service bij afsluiting Bpaid kaart

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

A. C.

Naar: bpost

18/01/2018

De service bij klantendienst van de bpaid kaart. Om een lang verhaal kort te maken was de initiële terugbetaling van de Bpaid kaart gebeurt op een ritmo rekening. Door het overschrijden van de maandelijkse limiet werd het geld door mij niet ontvangen en teruggestort naar Bpaid. Ondertussen werd dit gemeld en moesten we ons wenden naar de klantendienst. Los van het feit dat het bereiken van de juiste dienst veel tijd en concentratie vergt heb ik na verschillende contacten nog steeds geen terugbetaling gekregen. Deze communicatie is per mail en vaak ook telefonisch verlopen. Er wordt gevraagd naar een ander rekeningnummer en deze werd via het officiële postkantoor bezorgd (21/11/17), maar toch blijkt dit nog steeds niet voldoende. Na opnieuw contact te hebben opgenomen met de klantendienst heb ik een dringende mail (28/12/2017)gekregen voor een bewijs originele transactie nodig (overschrijving naar de bpaidkaart dit heb ik onmiddellijk overgemaakt, of wat ik denk dat dit is en nog steeds heb ik geen reactie ontvangen. ( zelfs niet we zullen het behandelen en we zullen u binnen x tijd contacteren, gewoon niets). Het gaat over een bedrag van ongeveer 190euro.

Berichten (1)

bpost

Naar: A. C.

26/01/2018

SR 1-11271110634Geachte heer,Geachte mevrouw,De klacht van mevrouw Sylvie Schepens omtrent de service bij afsluiting van een Bpaid kaart,nummer100/0651/66149, werd aan onze dienst overgemaakt voor verdere behandeling.Wij namen hiervoor contact op met Bpaid om dit verder te laten onderzoeken.Onze collega's van Bpaid lieten ons woensdag weten dat zij het nodige deden om het bedrag op de rekening van de klant over te schrijven.Het geld zal eersaags op de rekening van de klant staan.Indien de klant nog een probleem zou ervaren, kan zij dit steeds melden via:www.bpost2.be/webform/bpaid_2/PROD/nl/index.php?_ga=2.216126102.1635966572.1516954706-1871649360.1488286570Hopende u hiermee voldoende te hebben gea¯nformeerd, verblijf ik,Met vriendelijke groeten,Linda SERVRANCKXCustomer Service ExpertbpostMuntcenter1000 Brussel


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform