In november 2017 bestelden wij zonnescreens/vliegendeuren/terrasoverkapping bij de vertegenwoordiger van Winsol. De plaatsing zou gebeuren in maart 2018...Na verschillende uitstellingen door de firma Winsol, kwam men uiteindelijk op 22 mei 2018 de bestelling leveren ... 6 maanden na bestelling ...Echter bleek toen dat er volgende tekortkomingen waren :- de deurkruk voor de achterdeur, dewelke voorzien werd, was niet meegeleverd, doch lag beschikbaar in magazijn...- de geleverde vliegendeur kwam niet overeen met de bestelde vliegendeur, het vast paneel onderaan was niet voorzien...Nadat ik hiervoor mailde naar de firma, kwam in eerste instantie géén reactie van om het even wie...Nadat ik één maand later (juni 2018) opnieuw de mail stuurde, en nog enkele instanties in CC, kreeg ik wél reactie...Er kwam een (vriendelijke) vertegenwoordiger langs, mét de kruk, die deze in enkele minuten tijd kon plaatsen...Nu nog het probleem van de vliegendeur, en alles zou goedkomen... dachten we ...In juli 2018 kregen we telefoon dat er op donderdag 9 augustus in de namiddag een ploeg zou langskomen om de vliegendeur aan te passen, meer bepaald het vast paneel zou erin gestoken worden...Ik nam onmiddellijk een halve dag verlof voor donderdag 9 augustus, in blijde verwachting van de firma WINSOL...Echter vandaag ... 9 augustus (bijna 9 maanden na de bestelling ...) kwam een ploeg van de firma WINSOL met het vast paneel... om deze af te geven, gezien zij doorkregen dat de klant dit zelf zou aanpassen???Zij deelden mij mee dat dergelijke werken niet ter plaatse konden uitgevoerd worden, dat de deur hiervoor mee moest naar de fabriek, en ik hem voor meerdere weken (+maand) zou kwijt zijn ???Toen ik, net zoals de vorige keren, hierover onmiddellijk de dienst planning wou bellen, geraakte ik opnieuw niet binnen...Bijgevolge is onze vliegendeur nog steeds niet aangepast naar de bestelde versie ...???Nog meer frustratie dat ik hiervoor een halve dag verlof heb moeten nemen...Laat me toe om de mensen die de werken kwamen uitvoeren, zowel in juni als in augustus, te feliciteren met hun geleverd werk... zij kunnen hier niets aan doen, als ik hen hoorde blijkt er duidelijk een serieus communicatieprobleem te zijn... wat ik eerder een serieus 'negatieve service' durf te noemen!Ook over de wél geleverde materialen ben ik zéér tevreden, hoewel één van de screens opnieuw dient afgeregeld te worden, hopelijk komt dit in orde binnen de kortste tijd (maanden???)En, o ja, over de betalingen dien je je geen zorgen te maken, deze komen wél heel vlot, en zoals afgesproken, opgestuurd...Ik die dacht dat WINSOL bij de betere merken in België behoorde... ben dus wél overtuigd over de kwaliteit, maar zwaar ontgoocheld over de service...Héél benieuwd naar de volgende episode in ons verhaal...